יום שישי, 20 במאי 2011

עייפות ועוף של הגיסה

השעה 10 בבוקר ואני כבר עם עפעפיים כבדים לאללה...
תחנת רכבת משעה 2 בערך בבית גרמה לי לא לישון הכי טוב בעולם.
נתחיל מזה שבכלל הלכתי לישון הרבה מעבר השעה הרגילה שלי ( 10, 10 וחצי גג! ) כי עד שהחיילת הגיעה הביתה ( אמא אחת נסעה להביא אותה ב 9 ) ואז לשים מכונת כביסה, לחכות לה שתסיים, להעביר למייבש, לתלות, לשים עוד מכונה... ואז כבר לא ממש עייפים, כי כל הפעילות הזו די מעוררת... אז עוד קצת קוראים.
בנתיים שתי הגראציות מתכוננות לצאת לבילויים, הילד מתלונן שהוא לא נרדם כי חם לו ( נשבעת שהוא בגיל המעבר כשהוא הולך לישון!)
ובסוף, ככה ב11 וחצי, אחרונת הבליניות יוצאת מהבית ושקט.. אפשר לישון.
כשראשונה חוזרת ( מוקדם ) ב 2 כנראה ( ושעת חזרה מוקדמת כי צריכה לחזור לצבא הבוקר..) אני לא שומעת ( הישג, או עייפות נוראית ?! )
כשהשניה חוזרת, אני מתעוררת מציפצוף האזעקה, רעש דלת הברזל, ומדרגות העץ ( מי בונה עם חומרים כאלו מרעישים כשיש בעיות שינה ? מי ??? )
אני די בשוק שזו שחוזרת ב 4 לפנות בוקר זו הקטנה, ( לא מתאים לה ) ובודקת לראות שהגדולה אכן במיטתה.
אני חוזרת למיטה, ומנסה לישון, וכמובן שכבר לא מצליחה... שומעת כל צעד , את דלת חדר האמבטיה, המים במקלחת...עוד כמה סיבובים, ובסוף כנראה נרדמת לאיזה רבע שעה, ואפילו חולמת איזה משהו, ומתעוררת בבהלה עם איזה חלום מוזר ( כן, השם השני שלי יוסף... שפילברג היה יוצר יופי של סרטים מהחלומות שלי!)
כבר לא חוזרת לישון, כי אוטוטו הבעל אמור להכנס בדלת משדה התעופה, אז כבר לא שווה לטרוח לנסות אפילו.
יורדת למטה, מקפלת כביסות, מטטא ( גם בחוץ.. נעים לפני 5 בבוקר )
לקראת 6 נכנס הבעל, עם עוד כביסה... ( מזל שאני לא צריכה לרדת לנהר )

אז אין פלא שב 10, אני כבר אחרי קניות, הסעות, בישולים, אפיות.. כביסות מזמן בארון...
ועכשיו אולי אפשר יהיה לנוח קצת.





יש אצלינו חילוקי דעות בקשר לעוף.
הילדים מאד אוהבים כל מה שקצת חמוץ\מתוק, דביק כזה,
הבעל מעדיף פיקנטי.
אני מעדיפה אפילו לא להכין עוף... אבל זה סיפור אחר.
גיסתי מכינה עוף דביק כזה שהילדים מאד אוהבים.
להל"ן המתכון

עוף של יעל

ל 4 כרעיים ( או שווה ערך בכמות, אני שמה למשל 8-10 פולקעס )
בקבוק רוטב 1000 האיים ( אני שמה חצי כי אוהבים אצלי שזה "יבש" ולא שוחה ברוטב )
3 כפות ריבת מישמיש
2 כפות אבקת מרק בצל
 3 טיפות רוטב טבסקו
תנור מחומם ל 200 מכוסה
בערך שעה ועוד איזה רבע שעה בלי כיסוי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה