יום ראשון, 8 באפריל 2018

עוד עוגיות שוקולד צ'יפס רכות

בערך פעם בשבועיים אני מכינה " סתם" עוגיות שוקולד צ'יפס , מהסוג הכי פשוט, בלי תוספות מעניינות או גיוונים למיניהן, שיהיה במקפיא, כי תמיד צריך שיהיה ( הן לא נשארות במקפיא הרבה זמן, עובדה שאני כל  הזמן צריכה לחדש את המלאי )
לרוב אני חוזרת על שניים שלושה מתכונים שהכי אוהבים ( הניו יורק טיימס, רק צריך לזכור להכין את הבלילה לפחות 24 שעות לפני , אילו של סבתא של פיבי, ורכות של מרתה סטיוארט )
לפעמים אני בוחרת את אחד מעשרות המתכונים שיש בבלוג, ואחת לכמה זמן אני מנסה מתכון חדש.
כשאני נתקלת בכותרת כמו " המתכון היחידי שתרצו לחזור אליו" לעוגיות, קשה לי להתעלם.
המתכון מאד דומה לעוגיות של סבתא של פיבי. נראה לי שההתלהבות היתה בעיקר בגלל שמי שהעלה את המתכון השתמש בשוקולד מובחר ( מה שאני עושה בכל מקרה , ולא בחתיכות שוקולד מהסופרמרקט שמגיעות בשקית )
אז המסקנה- לעוגיות שוקולד צ'יפס שוות, בין אם רכות, או קריספיות, השוקולד עושה את ההבדל. (די ברור)

הנה עוד מתכון למי שצריך עוגיות זריזות וטובות תוך חצי שעה גג! ( כולל אפיה ושטיפת כילים )
מתכון עם שינויים מהשקית של Testle Toll House  דרך Popsugar

עוד עוגיות שוקולד צ'יפס רכות

בערך 30 עוגיות בינוניות

1+1/3 קמח
1/2 כפית אבקת אפיה
1/2 כפית מלח
113 גר חמאה רכה
1/4 כוס+ 2 כפות סוכר לבן
1/4 כסו +2 כפות סוכר חום
ביצה
1/2 כפית וניל
כוס שוקולד ( שווה כמובן ) קצוץ לא קטן מדי


לחמם תנור ל 180

להקציף יחד חמאה ושני סוגי סוכר
להוסיף ביצה ווניל, להקציף עוד 2-3 דקות
להוסיף קמח, סודה לשתיה ומלח
להפסיק פעולת מיקסר ולהוסיף שוקולד, לערבב.( ביד )

לרפד תבנית עם  נייר אפיה, להניח כדורים בגודל 3-4 ס"מ ( הכי פשוט עם כף גלידה )
פשר לפזר על כל עוגיה קצת מלח ( מאלדן )
לאפות בסביבות 12 דקות עד שמתחלות להזהיב, להוציא מהתנור ולקרר.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה