יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

5 שנים !!! ( 31.10 )

היום הבלוג בן 5 ! 

הזמן פשוט טס. 

כשלאחותי נולדו הילדים, אמא שלי כתבה כל מיני אנקדוטות שלהם: פנינים שאמרו, דברים חדשים שעשו.
הכל במחברת קשיחה ועבה.
כשאיה נולדה, החלטתי ליישם בעצמי, ויש לנו שתי מחברות גדולות עם לא מעט זיכרונות מהילדים.

לפעמים מתיישבים להציץ במחברת, נשאבים פנימה, ויושבים עם חיוך מרוח על הפרצוף , מידי פעם צוחקים.
זה כיף, כי אני בטוחה שחלק גדול הייתי שוכחת לולא המחברת.
היום בעידן הסלולריים עם מצלמות, מתעדים את הילדים  על כל אפצ'י שהם עושים,
אבל אין כמו לדפדף קרוא , ולהזכר.

הבלוג הזה , הוא כמו המחברת ההיא.
נחמד לי ללכת אחורה לקרוא מה קרה, וזה נחמד שזה שמור איפה שהוא.

קצת סטטיסטיקה של הבלוג:

חמשת הרשומות הכי פופולריות הן ( ע"פ סדר )
עוגת שוקולד ללא גלוטן של בן עמי
קישואים בתנור
קנלוני גבינות ברוטב עגבניות
ירקות של אורנה ואלה
עוגת מוס של אורנה ואלה

ביקורים בבלוג: ( ע"פ סדר )
ישראל
ארה"ב
רוסיה
גרמניה
קנדה

חמשת  ששת המתכונים שאני אישית הכי אוהבת , לאו דוקא ע"פ סדר העדפות: ( קשה מאד להחליט והשיקולים כאן די מורכבים, לכתוב לא רק מתוקים, להכניס לרשימה מתכונים שהצלחתי להפוך ל" ללא גלוטן " בהצלחה, מאכל עם טעם של נוסטלגיה... ועוד )
מרק 'גריסי פנינה' בלי גריסי פנינה ( נ"ג )
ריזוטו עגבניות
בריאם: מאפה ירקות יווני
פאייה צמחונית
עוגת דלעת ללא גלוטן
שטרודל יבש ללא גלוטן


ואחרון:
פרסמתי 819 רשומות ( פרצוף של המומה... )

אתמול בבוקר תוך כדי צעידה חשבתי ( בלי שום קשר לבלוג ) מענין איפה אהיה בעד 5 שנים.
הילדים כבר יהיו ממש גדולים, אחרי צבא, אחרי ( או תוך כדי איזה שלב בלימודים האקדמאים ) 
האם נשאר לגור כאן ? נעבור ?
מה אעשה ?
קשה לדמיין :)
אפשר לעשות תכניות
ואפשר לזרום...

                                         יומולדת 5 שמח לבלוג :)











2 תגובות: