יום שישי, 27 במאי 2016

עוגיות שוקולד ציפס הפוכות

יש תקופות שבמקפיא יש קופסאות של עוגיות, ואין דורש.
( ותכף תקום כאן צעקה " מה פתאום... תמיד רוצים ! " )
זה נכון שתמיד רוצים, אבל גם לדרישה המקומית יש תקופות " חלשות"
ויש תקופות שיש לא מעט אירועים, חלקם ספונטניים, בהם הדרישה ל" קצת עוגיות לחבר'ה" עולה.
המפלס במקפיא יורד, ויש צורך בחידוש המלאי.
אני תמיד שמחה לספק סחורה ( וכן, אני מודעת לאיך זה נשמע, ויודעת שעזרתי לכמה ילדים קטנים להתמכרות לאי אילו עוגיות ....מודה באשמה )



מתכון של אינה גארטן עם שינויים שלי
נזכרתי בכמה חפיסות שוקולד אורגני מיוחד שקניתי לפני כמה זמן והחלטתי לנצל לטובת העוגיות.
לפעמים כשאני נתקלת בחפיסות שוקולד לא שגרתיות אני נתקפת צורך עז לקנות, אח"כ מגיע הזמן בבית שאני נאבקת מול החפיסה , לפתוח ( כי אז ברור לי שתוך זמן קצר לא ישאר כלום ) או להשאיר לטובת אפיה..
הפעם הצלחתי להתגבר ונשאר שוקולד מעולה לטובת העוגיות.
אם אין שוקולד ג'יאנדויה, כמובן שאפשר להחליף באחר... עוד שוקולד לבן, חלב, מריר, או מה שרוצים.

עוגיות שוקולד צ'יפס הפוכות

בסביבות 30 עוגיות בינוניות/גדולות

215 גר חמאה
חצי כוס סוכר
חצי כוס סוכר חום
כפית וניל
ביצה גדולה
שליש כוס קקאו
כוס קמח
חצי כפית סודה לשתיה
קורט מלח
200 גר שוקולד לבן
100 גר שוקולד גיאנדויה

לחמם תנור ל 170

להקציף יחד חמאה וסוכר כמה דקות 
להוסיף ביצה ווניל.
להוסיף את כל היבשים ( קמח, קקאו, סודה לשתיה, מלח ) לערבב רק עד שהכל מתגבש יחד
להוסיף שוקולדים  .









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה