יום שלישי, 1 בפברואר 2011

יום המשפחה- עוגות

מסתבר שיום המשפחה ביום שישי.
כשאין ילדים בגיל גן או בי"ס יסודי, ימים כאלו די הולכים לאיבוד.
האמת, הספיק לי...במיוחד אותם אירועים מייגעים לכבוד אותו יום.
אני חושבת שמכל ימי המשפחה של שלושת הילדים יחד, זכור לי רק אחד של הכיתה של נעה בכיתה ד', שהיה שונה במיוחד. ( כמובן חלק גדול מהענין בזכות ענת- המורה הכי טובה ומקסימה שאני חושבת שנתקלנו ביסודי!)
בכל מקרה, הגעתי יום לפני לכיתה עם חומרים להכנת עוגיות מכל מיני סוגים, מלוחות, מתוקות. הילדים חולקו למספר קבוצות וכל קבוצה הכינה משהו. אח"כ לקחתי את הכל ואפיתי בבית, וביום למחרת הבאנו לכיתה, יחד עם קפה\תה, זה היה הכיבוד ( למה כל אירוע בגן או בבי"ס מחייב כמויות אוכל בלתי הגיוניות ?? )
אני לא  זוכרת את כל הפעילויות שעשינו יחד עם הילדים, היה איזה דף שהילדים מילאו עם רצונות, משאלות, חלומות, הם הקריאו אותם. כל הורה שלח מראש תמונה שלו כשהיה תינוק או פעוט, והילדים התבקשו לנחש מי שייך למי. מה שעורר הרבה צחוק.
בקיצור, כנראה היה ערב נחמד מאד, כי עובדה שמכל ימי המשפחה בהם היינו, אני זוכרת במיוחד את זה.

אז כמו שכתבתי, כל אירוע תמיד מלווה באוכל, ( יותר מדי אוכל! ) וכמובן שהרבה שנים שלחתי עוגות להרבה אירועים כאלו. ( מה שמזכיר סיפור נחמד. כשאיל היה בגן חובה, בדיוק למדתי את כל נושא קישוט עוגות. ושלחתי עוגה בכל הזדמנות. כשהגיע חג שבועות, הילדים שוב נתבקשו לשאול בבית מי מוכן להביא עוגה, איל כרגיל הרים יד ואמר שאמא תשמח להכין. הגננת אמרה לו שהפעם לא... שאמא תנוח קצת. איל התחיל לבכות ואמר שאמא לא אוהבת לנוח, ושהיא מאד רוצה להכין כמה שיותר עוגות. כשהגעתי לגן לאסוף אותו, שמעתי את כל הסיפור וכמובן שאישרתי את מה שאיל אמר- ואכן הגיעה לגן עוגה מתאימה לחג :) )

עוגות ליום המשפחה :
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה