יום רביעי, 2 בפברואר 2011

על מחלות ועוגת פירורים

יש אבחנה.... ברונכיט עם התחלה של דלקת ראות. איזה כיף
העיקר שהטיפול יפסיק את השיעול הנוראי!

הייתי בטוחה שיעבור עלי לילה קל... לא עצמתי עין, ומסכנים הילדים, כי עשיתי רעש די נוראי בלילה.... בטח יעצמו להם העיניים ויגידו בבי"ס שאמא לא נתנה לישון כי השתעלה כל הלילה....

שמתם לב שכמשהו משתעל נורא,  זה קודם כל די מביך את כל הסובבים...
ואח"כ תמיד יש מי שמציע מים. למה מים ? מים לא מפסיקים שיעול למיטב ידעתי.
אבל זה מן חוסר אונים כזה שעומדים מול משהו שפשוט משתנק מולך...
קודם חטפתי התקף שיעול מרשים במיוחד בחדר ההמתנה אצל הרופאה. זה לא עזר לקצר את התור... ז"א אף אחד לא הציע להפטר ממני ע"י זה שאכנס קודם. בנתיים החיידקים הנפלאים ( עד כמה שניסיתי למנוע שיתעופפו בחדר ) התפזרו כנראה בחלל..
אח"כ עצרתי לקנות משהו, אז הקטע הוא שא- אסור להיות במקומות סגורים חנוקים, זה מיד מעורר שיעול , ואסור לדבר ! שיחה של יותר מ3 שניות, מיד מפתחת יובש בגרון, שאחריו מתחיל  השיעור הנוראי.
מה לעשות שאי אפשר לשתוק ? אני? לשתוק ??

למי יש זמן לקרוא את העלון שמגיע עם התרופה ? חוץ מאיה, שקוראת אותו בכל השפות האפשרויות...
אני סומכת על הרופאה, שכשהיא נותנת תרופה, תדע למי היא נותנת, תשאל אם אני רגישה לעוד דברים מעבר למה שכתוב לה במחשב, ובעצם, היא תהיה האחראית.
בשנתיים שלוש האחרונות, כנראה בגלל איה, התחלתי גם אני לקרוא. ( לפעמים כמה ימים אחרי שאני כבר לוקחת את התרופה... אבל שיהיה ... ) ומה אני אגיד- זה לפעמים ממש מפחיד מה שכתוב שם!!

אין לי בעיית חוסר תאבון כשאני חולה... די מבאס לא ?!

שבוע שעבר התקשרה משהי מהצופים, אם אני מוכנה להכין עוגה לחבר'ה ( היתה להם פעילות כל יום שבוע שעבר בשבט . אין בעיה.... תוך רבע שעה היתה בתנור:

עוגת פירורים של אמא של מיכל


לחמם תנור ל 180

2 וחצי כוסות קמח
2 כפיות אבקת אפיה
כוס ושליש סוכר
קליפה מלימון
מיץ מלימון
100 גר חמאה

לערבב את כל הנ"ל יחד.
להפריש כוס
לשאר להוסיף:
3 ביצים
1 גביע אשל

לשפוך ל 2 תבניות אינגליש או תבנית 24 או 22... לפזר מעל את הכוס שהפרשנו עם הפירורים
לאפות עד שקיסם יוצא נקי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה