יום שלישי, 29 במרץ 2011

פסטה קישואים ופטריות

איזה כיף זה לשוב לאכול פסטה ( ללא גלוטן ) כמו פעם.
אני מאד אוהבת פסטה ושמחה שמצאתי סוג לטעמי.
אמנם אני קצת מתקמצנת, כי אי אפשר לדעת מתי יפסיקו ליבא דוקא את הסוג שטעים לי.... בעיה עם מוצרים נטולי גלוטן מיובאים. ( בתחילת הדרך ללא גלוטן שלי הייתי ממש נכנסת לחרדה כשפתאום לא הופיעו דברים מסוימים על המדף... למדתי לאגור, וגם שלכל דבר יהיה תחליף, אם כי לא תמיד תואם לצערי )

פסטה עם קישואים ופטריות

3 קישואים קטנים ומוצקים
חצי סלסלת פטריות
חצי בצל
שן שום קטנה
שמנת מתוקה לבישול ( זו עם הקצת פחות שומן )
מלח, פלפל

לבשל פסטה במים, לסנן
לחתוך בצל, קישואים ופטריות לרצועות צרות , לקצוץ שום
לטגן בצל בטיפת זמן זית, להוסיף שום.
להוסיף קישואים ואחרי 2-3 דקות פטריות
להוסיף 2-3 כפות שמנת , לתבל.
כל הבישול לא צריך לקחת יותר מ 4-5 דקות, רק עד שהקישואים טיפונת מתרככים.
להוסיף פסטה למחבת לדקה וזהו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה