יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

לחמניות biscuit עם בצק ירוק, ותמונות משוק borough בלונדון

חזרנו לפני כמה ימים מטיול באנגליה, בעיקר סקוטלנד.

חזרה לבית, במיוחד לערב חג ( אחרון  לשמחתי.... עד עוד כמה חודשים ) דרשה ממני התארגנות זריזה של ניקיונות, קניות, ובישולים.

תמיד שאני חוזרת מחו"ל, יש בי מן חשק להיכנס למטבח ולנסות המון דברים חדשים. 
אני חושבת שחלק מזה הוא בגלל שיטוט בשווקים ובסופרמרקטים שאני כל כך אוהבת, עם כל כך הרבה מוצרים שלצערי, לא פוגשת כאן. אבל בכל זאת זה עושה חשק להיכנס למטבח , ולהתנסות.

קצת תמונות מהשוק, צילמתי עם המצלמה של הטלפון ( נעה כועסת שאני אפילו קוראת לזה מצלמה..) 
אבל זה מה יש ( לי ) ... וזה יותר טוב מכלום :)
חבל רק שאת השיעור על הפוקוס קיבלתי כשחזרתי ...

















את הלחמניות האילו הכנתי  כמה ימים לפני הנסיעה.


לחמניות biscuits  עם בצל ירוק

12 לחמניות

לחמם תנור ל 180

2 כוסות קמח
כפית וחצי אבקת אפיה
חצי כפית סודה לשתיה
חצי כפית מלח
60 גר חמאה קרה חתוכה לקוביות קטנות
חצי כוס שמנת מתוקה
חצי כוס שמנת חמוצה
2 כפות בצל ירוק ( או עירית ) קצוץ

לערבב הכל יחד עם מזלג, לעבור לעבד את הבצק עם הידיים, רק עד שנהיה בצק
ליצור משטח עגול עם הידיים, בגובה 2 ס"מ, לקרוץ עיגולים בקוטר 4 ס"מ
להעביר לתבנית עם נייר אפיה
אפשר למרוח מעל קצת חמאה מומסת ( ויתרתי ולכן יצאו קצת חיוורות )

לאפות 15-17 דקות עד שמזהיבות.
לאכול כשחמימות






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה