יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

טירמיסו שוקולד

חילול הקודש.... זה מה שנעה אמרה ( באנגלית ) שראתה אותי מכינה את הטירמיסו הזה.
למרות שלא הייתי מצפה ממנה, חובבת שוקולד וטירמיסו, להגיד את זה, אני יכולה להבין,  כי גם אני לא תמיד שמחה לחיבורים ביi שני דברי שאני אוהבת.
במקרה הזה- מוצלח. זה לא בא חלילה במקום טירמיסו, אבל בתור קינוח נוסף, זה בהחלט שווה !

המתכון של מרתה סטיוארט
הכנתי כמנות אישיות ( חלק כמובן עם ביסקוטי ללא גלוטן, ככה שקל להפוך מתכון כזה לנ"ג )

טירמיסו שוקולד

2 כפות קקאו ( לא ממותק )
כוס וחצי שמנת מתוקה
110 גר שוקולד מריר קצוץ
225 גר גבינת מסקרפונה ( או גבינת שמנת* ) בטמפרטורת החדר
שלושת רבעי כוס סוכר
עוגיות ביסקוטי ( לנ"ג- ביסקוטי נטול גלוטן )


*אם לא משתמשים במסקרפונה, ממליצה על פילדלפיה בקרטון.


בקערה בינונית לערבב את הקקאו עם כוס וחצי מים רותחים. לערבב שלא יהיו גושים, לקרר
לחמם רבע כוס שמנת מתוקה ולשפוך על השוקולד, לערבב עד שמומס. לקרר
לערבב יחד בקערת מיקסר את השוקולד המומס, הגבינה וסוכר, במהירות איטית, עד שהכל חלק.
להוסיף את שאר השמנת המתוקה ולהמשיך להקציף עד שהתערובת תפוחה ויציבה. ( בערך 2 דקות )

לטבול עוגיות ביסקוטי ( אחת אחת ) בקקאו המומס , לסדר בתבנית ( או ספלים אישים ) למרוח מעל שכבה של קרם.
לחזור על התהליך עוד פעם.
לקרר.
אפשר להגיש עם טיפה קקאו למעלה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה