יום ראשון, 24 ביוני 2018

עוגיות שיבולת שועל שוקולד 'צ'יפ טבעוניות

יש לנו בגינה המון סוגים של סוקולטים
חלקם מוכרים ונראים בהרבה מקומות, חלקם די ביזארים
אני אוהבת לעקוב אחרי ההתפתחות שלהם וכל פעם מגלה דברים חדשים.
למשל, אחד שפרח במרץ בצבע ורוד/אפרסק וצהוב, פרח שוב במאי בפרח זהה אבל כולו צהוב. בעל הבית לא האמין לי שגיליתי את הענין, אבל הכל מתועד.
אחר, שפרח לפני כמה חודשים טובים, הוציא בחלק אחר של הצמח מן תרמילים מוארכים ( שלא אופיניים בכלל לסוג הצח הזה ) במשך כמה חודשים התרמילים התארכו, עד שאתמול נפתחו, בפנים התגלו זרעים עם "נוצות". 
טבע זה דבר מדהים !

טבע... טבעונים, יצא לי לגמרי במקרה😄 ( אני כידוע חובבת חמאה )
אבל מכבדת ( תרתי משמע ) 

עוגיות שיבולת שועל שוקולד צ'יפ טבעוניות

1/2 כוס ( 120 גר ) חמאת שקדים ( או טחינה גולמית )
1/4 כוס סוכר חום בהיר
3 כפות סוכר לבן
3 כפות שמן ( שמתי שמן זרעי ענבים )
כפית וניל
1/4-1/3 כוס רסק תפוחי עץ לא ממותק ( מייכל קטן)
3/4 כוס קמח
1/2 כפית סודה לשתיה
קורט מלח
1/2 כוס שיבולת שועל ( אני אוהבת את ה"עבה" לא המהירה )
150 גר שוקולד מריר קצוץ

לערבב יחד בקערה ( לא צריך מיקסר, מספיק מזלג ) חמאת שקדים, סוכר, וניל
להוסיף שמן ורסק תפ"ע, לערבב טוב,להוסיף קמח, מלח וסודה לשתיה.
להוסיף שיבולת שועל ושוקולד .לערבב.
לקרר לחצי שעה.
לחמם תנור ל 175
ליצור כדורים בגודל של כדור גולף/פינג פונג. להניח בתבנית עם נייר אפיה במרחק נאה אחד מהשני
לאפות בסביבות 12+ דקות עד שהן מתחילות להשחים
לקרר טוב ולהעביר לרשת צינון לקירור מלא

בסביבות 20 עוגיות בינוניות




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה