יום שלישי, 19 ביוני 2018

עוגיות שיבולת שועל עם שוקולד לבן

כל כך הרבה דברים עצובים קורים בעולם שלנו
הכי טפשי בעיני שלא לומדים שום דבר מההיסטוריה, ונותנים לזוועות לחזור על עצמן שוב ושוב
אבל אני יכולה להבין איך דברים כאלו קורים
לא יכולה להבין את אילו שבוחרים באותם אדיוטים שמובילים מדינות וקובעים את החוקים
מזמן הגעתי למסקנה שאני שייכת כבר הרבה זמן למיעוט
וכמה שמיעוטים כמוני צועקים, זה לא ממש מקדם
הבוקר נקרעתי מפוסט באינסטגראם על ההפרדה בין ילדים ופעוטות בגבול ארה"ב מקסיקו
נזכרתי שלפני יומיים אספתי את הקטנטונת של השכנים מהגן, ואיך צעדנו חזרה הביתה, כשהיד הקטנטנה שלה בתוך שלי, וחשבתי לעצמי בדרך שזו אחת התחושות הכי כייפיות שיש. 
הבטחון הזה שיש לה בי באותו רגע, והידיעה שלי שכשהיא איתי אני לא אתן לשום דבר רע לקרות.
כמה נאכס יש בעולם הזה :(

הכנת עוגיות זה סוג של תראפיה בשבילי
לרגע שוכחת את הזוועות

המתכון מהספר the vanilla bean blog baking book  עם קצת שינויים שלי

עוגיות שיבולת שועל עם שוקולד לבן

170 גר מחאה רכה
1/3 כוס (66 גר ) סוכר לבן
3/4 כוס (150 גר ) סוכר חום
ביצה L
כפית וניל
כוס קמח ( 140 גר )
3/4 כפית סודה לשתיה
קורט מלח
200 גר ( 2+1/4 ) כוסות שיבולת שועל ( אני מעדיפה את העבה , לא אינסטנט )
150 גר שוקולד לבן קצוץ גס

לחמם תנור ל 180

להקציף יחד חמאה וסוכרים
להוסיף ביצה ווניל ולערבב טוב יחד
להוסיף את היבשים, לערבב רק עד שמתאחד, להוסיף שיבולת שועל ושוקולד לבן

להוריד בעזרת כף ( גלידה ) כדורים, אל תבנית עם נייר אפיה
לאפות בסביבות 14-15 דקות עד שמזהיבות 
לקרר טוב





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה