יום שישי, 9 במרץ 2012

עוגיות שוקולד ציפס רכות ונגיסות ( מהמילה chewy )

פורים .... אני יכולה להגיד בבטחון מלא שזה החג שאני הכי פחות אוהבת ( וזה במילים עדינות )

הכנת התחפושות תמיד העיקה עלי...
מצבורי הממתקים שיש אחרי החג מכל משלוחי המנות- שנואים עלי!

ואני חשבתי שכשהילדים יגדלו, אז פורים יהיה חג שכבר לא ממש חוגגים.
טעות!
חוגגים !
גם בצבא!
אז צריך תחפושות.
וצריך רעיונות לדברים מקוריים, כי זה לא נגמר בתחפושת, יש "נושאים" ויש " משימות" ויש " משחקים " ( ואגב דברים שלעולם לא יגמרו.. כנראה גם בבית אבות.... עד מתי משחקים 'גמד ענק' ????????!!!! )
וצריך להכין משלוחי מנות- שזה כבר חלק שאין לי בעיה איתו כל כך, ואפילו אוהבת.

עוגיות שהכנתי , באופן מסתורי הגיעו לקיצן מהר מכפי המצופה. ולא היתה ברירה להכין עוד...( לקחת לצבא...)

נעה ביקשה עוגיות שוקולד צ'יפס רכות ונגיסות..
מתכון מבלוג בשם the pastry affair עם שינוים שלי

עוגיות שוקולד צ'יפס רכות ונגיסות

לחמם תנור ל 180

שלושת רבעי כוס סוכר לבן
שלושת רבעי כוס סוכ חום
225 גר חמאה רכה
2 ביצים
כפית וניל
כף סירופ תירס ( אם אין אז דבש )
כפית סודה לשתיה
קורט מלח
2 וחצי כוסות קמח
כוס שוקולד מריר חתוך לצ'יפס

להקציף יחד חמאה וסוכרים
להוסיף ביצה ווניל, סירופ תירס
להוסיף קמח, מלח, סודה לשתיה ובסוף שוקולד

לצקת עם כף גלידה או כף, תלוליות לא גדולות על תבנית עם נייר אפיה

לאפות 10-14 דקות עד שמזהיב. לקרר.
מחצי כמות יצאו 30 עוגיות



נראה לי שאני צריכה להתכונן נפשית שהסיפור הזה של פורים לא יעבור לעולם.. גם אחרי שיעזבו את הבית... יגיעו הנכדים... הם יתנחלו פה עד שאארגן להם איזה תחפושת....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה