יום ראשון, 9 בפברואר 2014

עוגות שוקולד קטנות חמות

פעם ראשונה בהיסטוריה ( שלי ) שלא הצליח לי להוריד גשם...
תמיד ( ! ) יום או יומיים אחרי שאני מנקה חלונות, יורד גשם.
הפעם התמהמהתי עם ניקוי החלונות, ובאיזה שהוא מקום כבר התחלתי לקחת על עצמי את ענין הבצורת.
כבר לא הרגשתי נוח.
( עם חלונות מלוכלכים כבר אין לי בעיה , אפילו שלא כולם מאמינים לי )
לפני כמה ימים החלטתי לנקות חלונות ( עם גב די תפוס )
שלא ישב לי ענין הבצורת על המצפון....
ושאוכל לראות קצת יותר טוב החוצה.
אז ניקיתי.
ולא רק שלא ירד כלום, התחזית שאמרה שירד אולי קצת גשם פה ושם, שונתה לשום גשם.
ואין גשם באופק.
אני, את שלי עשיתי. ככה שעכשיו זה באמת לא באשמתי.


קינוח זריז וטעים.
מתכון מהאתר של נייגלה

עוגות שוקולד קטנות חמות

ל 10 קעריות אישיות

50 גר חמאה
350 גר שוקולד מריר
150 גר סוכר
4 ביצים
קורט מלח
כפית וניל
50 גר קמח ( או קמח נטול גלוטן )


להמס שוקולד  ( במיקרו בזהירות, או בבאן מארי )
להקציף חמאה וסוכר, להוסיף ביצים אחת אחת, וניל וקורט מלח
להוסיף לאט לאט את השוקולד המומס
להוסיף קמח

לחלק לקעריות קטנות ( חסינות אש ) . 
בשלב זה ניתן לשמור בקירור, או לאפות ( במקרה שאופים מיד, לחמם תנור מראש ל 180 )
לאפות 10-12 דקות ( המרכז אמור להיות קצת רטוב )
להגיש חם. 
אם נשאר בטעות, ניתן לשמור במקרר ולחמם 10-15 שניות במיקרו.

אפשר להגיש עם קרם פרש, קצפת, גלידה, קרם וניל... מה שאוהבים.








\




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה