יום שלישי, 18 בינואר 2011

עוף סיני

עוד מתכון של ציפי- אמא של נעה, החברה הכי ותיקה שלי ( רציתי לכתוב עתיקה... זה גם הולך, שתינו כבר די עתיקות...)
נעה ואני חברות מהגננון בגיל שנתיים!! עברנו יחד את כל הגנים  ובתי הספר, מלבד גיחות שלי לחו"ל לכמה שנים פה ושם עם המשפחה....
גדלנו אחת בבית של השניה, משום מה אני זוכרת אותנו יותר אוכלות שם מאשר אצלי.
אני זוכרת גם שכשנעה היתה מקבלת ציון "לא טוב" כמו 95, היתה עוברת קודם אצלינו בבית שאמא שלי תגיד לה שזה נפלא ותרגיע,  אני כמובן שמחתי עם ה 80 ( במקרה הטוב ) שלי... וקיוויתי שליד הלחץ של נעה, אמא שלי לא תשים לב לציון שלי, ורק תשמח שהילדה שלה מאוזנת :)
כשהיינו בנות 5 בערך נדמה לי, היינו אצלי בשעת צהריים, ורצינו ללכת לנעה, אבל אמא שלי ישנה. השארנו לה פתק על יד המיטה, אני כתבתי נטע, ונעה כתבה נעה אחרי... וקיווינו שכשתתעורר, תבין שהלכתי אליה...
וגם ששרפתי מחבת ( בכיתה ב' ! ) היו להבות בגובה די מרשים, המחבת הועפה החוצה לגינה דרך החלון, כיביתי עם הצינור, וברחתי אל נעה. זה מה שקורה שנותנים לילדה בכיתה ב' לטגן לבד צ'יפס והולכים לישון שנת צהריים....

המתכון קל מאד, הכמויות לא חייבות להיות מדויקות, פלוס מינוס כזה...

עוף סיני

ל4-5 זוגות חזה עוף חתוכים לחתיכות בגדול 3 ס"מ בערך
1-2 כפות גדושות סוכר חום
4 כפות קונפלור
4-5 כפות רוטב סויה
זהו, מערבבים, מטגנים.
אפשר להוסיף בזמן הטיגון שקדים מולבנים חצויים.

הולך נהדר עם אורז לבן וירקות מוקפצים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה