יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

עוגיות עם 3 שוקולדים

אולי אני מוזרה, אבל אחרי שבועיים+ בחו"ל אני די מתגעגת למטבח. לבישול, ובמיוחד לאפיה.
לפעמים בחו"ל כשמסתובבים בשוק, ואני רואה שפע ירקות, יש לי דיגדוגים בידיים לבשל את כל אותם דברים מדהימים שאני רואה.

את העוגיות האילו הכנתי לשלוח ליום גיבוש שכבתי של איל.
שנים שלא הכנתי אותן, והן מתוך הספר "האוסף המתוק" של על השולחן. שם הן נקראות "מנאז'-א-טרואה"

עוגיות עם 3 שוקולדים

לחמם תנור ל 180

 400 גר שוקולד מריר
170 גר חמאה
4 ביצים גדולות
כוס וחצי סוכר ( 300 גר )
חצי כוס קמח ( 70 גר )
חצי כפית אבקת אפיה
כפית מלח

350 גר שוקולד מריר קצוץ ( חתיכות גדולות )
250 גר שוקולד חלב ( כנ"ל )
250 גר שוקולד לבן ) כנ"ל )

להמס יחד שוקולד מריר וחמאה
להקציף ביצים וסוכר
להוסיף קמח, אבקת אפיה ומלח ידנית
להשאיר רבע מתערובת השוקולדים הקצוצים בצד, להוסיף את השאר, לערבב קלות

לצקת תלוליות על תבנית עם נייר אפיה\סילפאט , לקשט עם טיפה מהשוקולדים הקצוצים ששמנו בצד
לאפות 12-15 דקות עד שהחלק העליון של העוגיות מבריק והן תפוחות.
לקרר.

הכנתי חצי כמות ויצאו 40-42 עוגיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה