יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

טירמיסו ( מזויף ) בשתי דקות

אני בטוחה שאני לא ממציאה אבל תקלה הובילה אותי לענבים קפואים, ומאז אני פשוט מקפיאה לי כמה ענבים - זה פשוט מדליק! טעים, מרענן, כמו ארטיק קטן מלא טעם.

בביקור האחרון שלי בשבת אצל נעה, נזכרנו שמזמן לא היתה בבית עוגת גבינה.
נתקלתי במתכון ברשת, שתי דקות עבודה, ויש טירמיסו.

טירמיסו מזויף בשתי דקות

400 גר גבינת שמנת*
250 מל שמנת מתוקה
חצי כוס סוכר
כפית וניל
כוס קפה חזק
חבילה ביסקוטים**
קקאו לא ממותק לקישוט

* שתי קופסאות של גבינת שמנת, או שתי חבילות של גבינת מסקרפונה- הן לא שוקלות בדיוק אותו דבר זה לא ממש משנה... ה 400 גר זה פלוס מינוס...

** כמובן שניתן להחליף ביסקוטים בכאלו נטולי גלוטן...

לערבב במיקסר יחד את הגבינה, שמנת מתוקה, סוכר ווניל עד שמסמיך קצת ( כמו שמקציפים רק שמנת.... )
לטבול ביסקוטים בקפה ולסדר שכבה בתבנית, מעל לשים חצי מהקרם, עוד שכבה של ביסקוטים טבולים בקפה ושכבת קרם שניה. למעלה לפזר קצת קקאו לקישוט ( לא חובה )
לקרר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה