יום ראשון, 2 ביוני 2013

עוגיות שוקולד\קווקר מלית חמאת בוטנים

יש לי שריטה שאני חייבת לחדש ולגוון...
יש דברים מורכבים ( אצלינו לפחות ) שלא קל לשנות ולגוון ( כמו עיצוב הבית, שאם זה היה תלוי בי היה משתנה כל כמה שנים )
אוכל ועוגיות- זה קל לגוון ( ואני גם לא שואלת )
כל פעם שאני נוסעת לבקר את נעה בצבא, אני מרגישה שאני חייבת להביא משהו חדש, שטרם נטעם.

הפעם - עוגיות ממולאות בקרם חמאת בוטנים מהבלוג  a cozy kitchen

עוגיות שוקולד עם קווקר ומלית חמאת בוטנים

כ 25 עוגיות 

לעוגיות:
כוס וחצי קמח
רבע כוס קקאו
220 גר חמאה רכה
כוס ושלושת רבעי סוכר חום
2 ביצים
כפית וניל
כפית סודה לשתיה
קורט מלח
2 + שלושת רבעי כוסות שיבולת שועל

לקרם:
2 כפות חמאה רכה
שלושת כוס אבקת סוכר
חצי כוס חמאת בוטנים לא ממותקת, חלקה ( אם שמים ממתוקת, להפחית מכמות אבקת הסוכר )
3 כפות חלב
חצי כפית מלח

הכנת עוגיות :
להקציף יחד חמאה וסוכר, להוסיף ביצים, וניל
להוסיף קמח, קקאו, סודה, מלח ובסוף שיבולת שועל

ליצור כדורים עם כף גלידה או כף, להניח על תבנית עם נייר אפיה
לאפות 10-13 דקות עד שהקצוות קצת קשים אבל המרכז עדיין רך. לקרר

הכנת מלית:
לערבב הכל יחד

לשדך חצאי עוגיות מתאימים בגודל, לשים קצת מהמלית עם כפית, ולסגור עם חצי עוגיה נוספת.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה