יום רביעי, 22 בינואר 2014

עוגת בננה נטולת גלוטן

אם אני זוכרת נכון,  הזכרתי שאני לא חובבת של עוגת בננות.
שזה קצת מפתיע, כי אני מתה על בננות,   טריות, מיובשות, בפנקייק או ואפל, וגם אכלתי  כמה פעמים בננות מטוגנות ובעוד כל מיני צורות - ואהבתי הכל.
אז למה אני לא אוהבת עוגת בננות ?
החלטתי שאני פשוט חייבת להכין שוב, ולאהוב !
מצאתי כמה מתכונים שהכיוון שלהם נראה לי, קצת בננה, יחד עם תוספות שלי של שוקולד צ'יפס ופקאנים, ואפילו בסופו של דבר אהבתי !!

עוגת בננות נ"ג

לתבנית מלבנית קטנה ( 22 ס"מ )

25 גר קמח סורגום
25 גרם קמח אורז מלא
25 גר קמח שקדים
25 גר קמח תפ"א
קורט מלח
50 גר סוכר חום
כפית אבקת אפיה
ביצה 
בננה אחת מעוכה
25 גר רסק תפוחי עץ
50 גר חמאה מומסת
50 גר שוקולד צ'יפס מריר
25-30 גר פקאנים קצוצים גס

לחמם תנור ל 180

לערבב יחד ביצה ורסק תפ"ע, להוסיף בננה מעוכה, ובסוף תוך כדי עירבוב את החמאה.
להוסיף סוכר, קמחים, מלחי, אבקת אפיה
בסוף להוסיף שוקולד ואגוזים.
לערבב עד הכל אחיד, לשפוך לתבנית מצופה בנייר אפיה

לאפות עד שקיסם יוצא יבש(! לא לח ) והעוגה משחימה קצת למעלה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה