יום שני, 15 בנובמבר 2010

E T phone home



הילד יצא לטיול של יומיים, בתור אמא אחראית וסופר דאגנית, שלחתי ילד מתאושש ממחלה, שזה מאד לא אופיני לי. אבל העדרות מכזה טיול ( גיבוש לשלושת כיתות המחוננים ז-ט ) היה עושה לו נאכס רציני... אז שלחתי.
א-ב-ל, הילד קיבל הוראה ( קיבל הרבה הוראות: אל תאבד כלום, תשתה, תמרח קרם הגנה... ההוראות הרגילות ) להתקשר כשישבו לאכול את ארוחת ה 10, על מנת שאדע איך הוא מרגיש...
השעה 10... 11.... כלום. נו טוב, אולי אכלו תוך כדי הליכה ? בטוח יתקשר כשיעצרו לאכול צהריים.
אז לא. אני כבר חושבת, שאם הוא לא התקשר, סימן שהוא מרגיש טוב ( אם היה קורה משהו בטוח כבר היה כתוב ב ynet  נכון ?! ) סימן שהוא נהנה ופשוט שכח....אבל כבר מתכננת מתי להתקשר למורה שתגיד לו להתקשר ( אני מכירה את הסחורה, ובמחנה האימונים האחרון הייתי צריכה לטלפן למאמנת להזכיר לו שיש בית ואמא קצת דאגנית...) סוף סוף ב 4 אחה"צ הילד מתקשר. הוא מרגיש בסדר, בבוקר הרגיש פחות טוב אבל עכשיו כבר הרבה יותר טוב. יפה!
אז בבקשה תתקשר בערב לעדכן אותי איך אתה מרגיש..........עכשיו כבר בוקר וכמובן כלום.
אולי אפתח עמדת הימורים האם הילד יתקשר לפני שיחזור הביתה ( וטלפון של ' אמא, אנחנו עוד 10 דקות מגיעים, בואי לקחת אותי' , לא נחשב ! ) ??


אחת מהקוראות (כמה קוראים כבר יש? חמישה ? שישי ? wow  ! ) ביקשה שתגיבו... היא רוצה לראות  כאן חיים  !
זו לא נזיפה חלילה וחס... רק בקשה. אני לא רוצה לנקוב בשמות אבל יודעת שחלק מכם כבר הכינו את המרק... אז ספרו איך היה , ולא רק בטלפון


זה נראה כמו ילד שלא יתקשר לאמא ? ;-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה