יום שני, 2 במרץ 2015

המבורגר

אני עושה קצת סדר בבלוג ואיכשהוא המתכון הזה קפץ לכאן, למרות שהועלה לפני המון זמן
אלוהי המחשב....לפעמים קורים דברים שלא תחת שליטתי :)


משהיא אמרה לי השבוע "תכתבי גם את המתכונים שלך ברורים, לא לכולם ברור איך מכינים דברים יותר פשוטים"....
אז הנה אני כותבת.
אני אוהבת לקבל עצות מהקצבים שלי. כמו שכתבתי לא פעם, אני צמחונית. לא טועמת את מה שאני מכינה מבשר כמובן, אבל במשפחה עם עוד 4 קרניבורים, אין מילוט, וצריכה להכין בשר.
אז אני אוהבת לשמוע מהם ( הקצבים ) איזה בשר טוב למה, מה טוב לעשות עם הבשר וכ"ו.
וגם לפעמים מקבלת איזה מתכון קל על  הדרך.
אחד הבחורים היותר חביבים עלי שם, הסביר לי לפני שנה בערך איך לשדרג את ההמבורגרים שלי.

שוב לגבי הבשר- בשר עם קצת שומן ( במיוחד עם זה על האש )

המבורגר

לערבב יחד בקערה:
קילו בשר טחון
בצל גדול קצוץ מטוגן עם 2 שיני שום ( לקראת סוף הטיגון )
2 כפות גדושות קטשופ
2 כפות גדושות חרדל
מלח, פלפל, טיפונת כמון

לערבב טוב, ליצור קציצות בגדול שרוצים עם ידיים טיפה רטובות. לשמור במקרר כמה שעות ( זה עוזר להן להתיצב )
וזהו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה