יום חמישי, 26 ביולי 2012

תפ"א קריספים מעולים!

נדמה לי שכבר כתבתי על חשיבות תפוחי האדמה האורגניים ( לעומת אילו הרגילים מהסופר )
גם בבית זה היו סקפטיים.. אבל הסכימו איתי שבהחלט יש הבדל!
אז להצלחה מיירבית של המתכון, ובכלל, אני מאד ממליצה על תפ"א אורגניים. ( למה הם מגיעים עם חצי שדה איתם... אין לי מושג, אבל אני מוכנה לעבוד בניקוי וקרצוף של הקליפה, בשביל הטעם. )

תפ"א קריספיים

כל כמות שהיא....

לקלוף תפ"א, לחתוך לחצאים
לבשל בסיר עם מים וקצת מלח עד שסכין נכנס בקלות , אבל עדיין יציבים ולא מתפוררים
לסנן מהמים, לחתוך כל חצי לשניים.
לחמם תנור ל 180
להעביר לתבנית, להוסיף קצת ( ממש קצת, רק לציפוי דק ) שמן זית, וקצת מלח
לאפות בתנור , לא מכוסה, כשעה, עד שמשחימים

החלק החיצוני קריספי, בפנים הם רכים ונימוחים.




לפעמים לבני הבית יש טענות....
הטענה הפעם היתה-למה את עושה כ"כ מעט .. ( מעט הפעם היו כ 15 תפ"א בגודל בינוני.... )
והאמת, לא משנה כמה אני אכין מהם- תמיד זה יהיה מעט מדי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה