יום שישי, 26 ביולי 2013

יום הולדת שמח מיכל!

יום הולדת שמח  מיכל







כבר הרבה זמן אני רוצה לתעד את כל הכלים המדהימים שברשותי שמיכל הכינה
היו לי כמה רעיונות
אבל בסופו של דבר החלטתי לחלוק עם כולם 
ולהזכיר למיכל חלק מהכלים שהכינה לפני הרבה שנים

הכלים של מיכל אצלי מחולקים ל 3 קטגוריות:
אילו בשימוש יום יומי...
אילו בשימוש בארוחות קצת יותר חגיגיות
ואילו שלאף אחד מלבדי אסור לגעת בהם...
אילו המיוחדים, שלמיכל לפעמים קשה להפרד מהם, 
משריפות מיוחדות
או כאלו שיצאו קצת שונים
אבל מיוחדים מיוחדים
והכי אני שמחה שאני קולטת אותם ותופסת לפני משהו אחר

את הכלי הראשון שמיכל מכרה- היא מכרה לי.
אני די הכרחתי אותה למען האמת... 
היה לה מאד קשה להפרד
והיא לא זוכרת, אבל לי יש זכרון של פיל
( 'פיל לעולם אינו שוכח' ספר הג'ונגל )
היא הכינה קערה בצבע כחול עמוק עמוק, עם סיומת זהב בשוליים
את הכלי קניתי כמתנה לקרובת משפחה

לעיתים רחוקות, נשבר לי איזה כלי
ואז אני מאד עצובה, ובאיזה מקום גם שמחה
שמתפנה מקום בארון לאחד חדש...

יום הולדת שמח חברה 
מאחלת לך יום נפלא
שנה נהדרת ופוריה
מלאה חידושים
הפתעות
ורק דברים טובים
אוהבת





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה