יום ראשון, 27 באפריל 2014

עוגיות מנטה שוקולד שוקולד צ׳יפס

מה יהיה עם הזיכרון שלי ?
מה שאני לא כותבת- לא זוכרת.
עצוב !

הכנתי את העוגיות האילו, עם שינויים מהמקור, ולא זכרתי מאיפה המתכון.
מה שטוב, זה שאני די טובה בשחזורים, אז קצת חיטוט במחברת שלי ובשני ספרי מתכונים חדשים, החזיר לי את הזיכרון למקור המתכון...

עוד מתכון מהספר החדש שלי the sono baking cookbook  שאגב, בא לי להכין משם את כל המתכונים !!
שיניתי אותו על ידי הוספת תמצית מנטה, מה שלקח את המתכון למקום אחר לגמרי.

עוגיות מנטה שוקולד שוקולד צ'יפס

כ 50 עוגיות

לחמם תנור ל 180

380 גר שוקולד מריר קצוץ 
85 גר חמאה
כוס סוכר חום
3 ביצים
כפית תמצית מנטה
כוס קמח
כפית מלח
רבע כפית אבקת אפיה

להמס יחד חמאה ו 190 גר שוקולד ( חצי מכמות השוקולד.) לקרר 3 דקות
 להעביר לקערת המיקסר.
להוסיף את הסוכר, לערבב עד שנמס
להוסיף ביצים, אחת אחרי השניה
להוסיף מנטה
להוסיף חומרים יבשים ( קמח, אבקת אפיה ומלח )
להוסיף את שאר השוקולד

להניח כדורים עם כף ( גלידה ) על תבנית מצופה נייר אפיה
לאפות 12-15 דקות עד שמתחילות להראות סימני התבקעות קלים ביותר ( אבל  עדיין רכות למגע ) לקרר









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה