יום ראשון, 20 באפריל 2014

למון קורד ( lemon curd )

בהתחלה, הקלות של המתכון היתה מאד מחשידה.
אבל, אני סומכת על ina garten, אז החלטתי ללכת על זה.
ומכאן אין דרך חזרה !
איזה חיים קלים. איזה כיף...
לא שיש לי משהו נגד סיר כפול ( באן מארי ) 
ועוד הייתי בטוחה שיש איזו טעות, כי היא לא כתבה לסנן...
חשבתי לעצמי שאני בטוח אצטרך לסנן... 
תמיד נשארות חתיכות של ביצה ( בלע.. )
אבל יצא חלק כמו טוסיק של תינוק ( סליחה על ההשוואה )
ולא היה שום צורך בסינון.
מעתה, זו הדרך שלי.

קורד לימון

לכוס + 

לימון גדול או 2 קטנים
שלושת רבעי כוס סוכר
60 גר חמאה
2 ביצים
רבע כוס מיץ לימון 
קורט מלח

לקלף את הלימון עם קולפן ( רק את החלק הצהוב )
לטחון יחד עם הסוכר במעבד מזון ( שלי עצום ולא סובלת אותו * אז השתמשתי בבלנדר מוט, אבל זה לא טוחן לגמרי... לי אישית לא הפריעו חתיכות לימון, היו כאלו שכן... )
להקציף במיקסר ( או להמשיך במעבד מזון ) חמאה וסוכר.
להוסיף ביצים, אחת אחרי השניה.
להוסיף מיץ לימון ומלח.
להעביר לסיר קטן, ולבשל על אש נמוכה , תוך כדי עירבוב מדי פעם, כ 10 דקות עד שמסמיך.
זהו!!
נשמר במקרר בצנצנת זכוכית 4-5 ימים.

* המעבד מזון שלי גדול ומעצבן, ולא נמצא בכלל במטבח ( אלא בחדר משק שסמוך למטבח ) ככה שאני משתמשת בו לעיתים רחוקות.
צריכה למצוא לי מעבד מזון קטן ושווה 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה