יום חמישי, 2 בפברואר 2012

מרק תרד ופסטה איטלקי

אני אוהבת מרקים!
כנראה שזה משפחתי כי סבתא שלי היתה מספרת שסבא היה מוכן לאכול מרק כל יום בכל ארוחה.
גם אבא שלי אהב..
כשהיתי בת 16 נסעתי עם ההורים לפירנצה , שהינו באותן שנים במקסיקו בשליחות ואחרי ביקור בארץ עצרנו בפירנצה.
מול המלון היתה מסעדה פשוטה וקטנה. בערב הראשון התיישבנו שם כי היינו עייפים מהטיסה ולא התחשק לנו לחפש משהו רחוק מהמלון.
למנה ראשונה אבא ואני הזמנו מינסטרונה.
היה כל כך טעים, שביקשנו עוד מנה של מרק..
אחרי שאכלנו כל אחד שתי צלחות של מרק, אבא אמר למלצרית שאם לא היה לו לא נעים, היה מבקש עוד אחת :)
למחרת חזרנו לשם לארוחת ערב, המלצרית ישר זיהתה אותנו ושאלה אם אנחנו רוצים 2 מנות מרק כל אחד ... כמובן שאמרנו כן!!

המרק הזה סמיך וכייפי, כמו שאני אוהבת.

מרק תרד ופסטה איטלקי


בצל קצוץ
2 שיני שום קצוצות
חצי חבילה תרד טרי קצוץ
קופסא עגבניות משומרות ( ממליצה על תוצרת איטליה ) קצוצות
כוס שעועית לבנה קפואה
כוס פסטה ( אני השתמשתיי בפסטה ללא גלוטן )
מלח, פלפל, שמן זית

לטגן בצל בשמן זית עד שמתחיל להזהיב, להוסיף שום
להוסיף תרד ולערבב כמה דקות.
להוסיף שעועית, עגבניות, תבלינים, פסטה, ולהוסיף מים שיכסה את הכל + ( הפסטה שותה הרבה מים )

לבשל כ 20-25 דקות עד שהפסטה והשעועית רכות.


אף אחד לא שם לב שהאטריות הן נטולות גלוטן.
למרות שיצאה כמות נכבדה המרק התחסל במהירות, כי איה הגיעה לצהריים עם שני חברים ( ענקיים ) מהצבא.. ואיל היה עצוב כי זכה לאכול רק קערה אחת...
לא נורא, שידור חוזר בקרוב :)






תגובה 1:

  1. ממממ טעים! וגם די פשוט להכנה. תודה על המתכון המוצלח. המרק הזה הוא ממש ארוחה כשלעצמה עם הפסטה והשעועית. מפה נותר רק לעבור לקינוח...יש המלצות?

    השבמחק