יום חמישי, 28 ביוני 2012

עוגיות שוקולד לבן, חמוציות ואגוזי מקדמיה ( נ"ג )

הכל באשמת הטלפון הסלולרי שלי!!

אם הוא לא היה כזה פרימיטיבי ( או לא פרימיטיבי עד כדי כך... אבל לא מהמשוכללים של המאה ה 21...)

אי אפשר גם לדבר בו וגם לבדוק הודעות... אפשר לבדוק טלפונים. יופי, אבל מה שהייתי צריכה באותו רגע זה לגשת לתיבת ההודעות שלי ולבדוק כתובת של המורה של איל, בעוד השליח של הפרחים טוחן לי במוח שהוא לא מוצא את המשפחה בכתובת שנתנו לו.

אז בעוד הוא צועק עלי , ונכנסות לי 4-5 שיחות מאיל חסר הסבלנות ( סיפור אחר....בקצרה הוא קיבל "עונש" להתקשר לאמא כל חצי שעה. ) ואני מנסה לחפש ב 144 את הכתובת ומשום מה פתאום האתר לא מגיב...
והשליח כבר  מתעצבן  עלי בטלפון :" גב' אין לי כל היום...."

בסופו של דבר הוא אכן מצא את הטעות ( שלא היתה אצלי אגב, אלא של המוכרת בחנות שבמקום 16 רשמה 6 )

אז מה קרה ? העוגיות כמעט נשרפו !
עוגיות נטולות גלוטן יקרות מפז, עם קמח cup4cup  יקר המציאות, שאני מתקמצנת עליו יותר מעל המכונית שלי ( ואני מאד רכושנית לגבי המכונית שלי )
המזל, שהמקום בתבנית לא הספיק לכל העוגיות ונגלה שניה של 5 עוגיות, יצאו בצבע המתאים.

והמזל היותר גדול, שאילו הכמעט שרופות, בכלל לא רעות. אז מזלו של אדון השליח, אחרת הייתי מתעצבנת מאד!

אז סוף טוב, הכל טוב . מקוה שהמשלוח הגיע ליעדו, שילד אחד יחזור הביתה בשלום, ושהעוגיות יחזיקו מעמד בהקפאה יותר משבוע :)


כמובן שניתן להכין את המתכון עם קמח רגיל למי שלא זקוק לנ"ג
והמתכון שילוב של כמה מהאינטרנט, מתוך שיקולי בחירה במתכון עם הכי פחות קמח שמצאתי. כן... הקמצנות על הקמח :)

עוגיות שוקולד לבן, חמוציות ואגוזי מקדמיה ( נ"ג )

לחמם תנור ל 170

114 גר חמאה
חצי כוס סוכר לבן
חצי כוס סוכר חום
2 ביצים
כפית וניל
קורט מלח
כוס וחצי קמח
חצי כפית סודה לשתיה
שלושת רבעי כוס חמוציות
חצי כוס אגוזי מקדמיה קצוצים גס
חצי כוס שוקולד לבן קצוץ גס

להקציף חמאה וסוכר, להוסיף ביצים ווניל
להוסיף קמח, מלח וסודה לשתיה
להוסיף חמוציות, אגוזים ושוקולד

להוריד תלוליות של עיסה לתבנית מצופה נייר אפיה, לאפות עד שמתחילות  להשחים  ( ואם צריך, לדבר בטלפון אלחוטי... לא להתרחק )


מחצי כמות יצאו 30 עוגיות

אילו הלא שרופות- יותר chewy


 

ואילו השזופות יותר... יותר קריספי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה