יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

עוד עוגיות שוקולד צ'יפס, עם פקאנים

ההזמנה האחרונה שלי מאמזון היתה בין השאר שני ספרי בישול.
אמזון בעצמם חילקו את המשלוח לשניים, וע"פ המידע שהתקבל אצלי, החבילות היו אמורות להגיע
לקראת אמצע-סוף ספטמבר.
מאד הופתעתי לקבל את שתי החבילות כשבוע אחרי שהזמנתי! הפתעה כזו מהם עוד לא היתה לי ( היו אחרות.. )

הספרים הגיעו בשבוע שנעה לא היתה בבית
אף אחד מבני הבית לא שם לב לזה שקיבלתי ספרים חדשים....והיה לי ברור שברגע שנעה תגיע הביתה, 5 דקות אחרי שתכנס למטבח ( שזה אומר מיד שתכנס הביתה ) תבחין בספרים.
וכך בדיוק היה ! ויש לי אפילו עדה :)


מאד נחמד להתחדש בספרי בישול.
אחד הספרים שהזמנתי הוא ספר אפיה של אליס מדריץ'
הספר נחמד, ערוך בצורה קצת שונה מספרי בישול רגילים וצריך כמה דקות להבין מה קורה שם.
קצת התאכזבתי שאין לכל מתכון תמונה ( הלו ! המאה 21, מצלמות דיגיטליות.. מה הבעיה לצלם ?? )
יחד עם זאת, יש לי כבר את הספר, קראתי דברים טובים... תמונת השער ( ועוד תמונות ) עושה חשק גדול...
אה.. ומאד מצא חן בעיני שלהרבה מהמתכונים היא כותבת אופציה של איך להכין ללא גלוטן !!! thumbs up !!!

התחלתי ( איך לא.... ) עם עוגיות שוקולד צ'יפס :)

עוגיות שוקולד צ'יפס עם פקאנים של אליס מדריץ'

לחמם תנור ל 180

כמות לבערך 60 עוגיות

2 ורבע כוסות קמח
כפית סודה לשתיה
230 גר חמאה מומסת
שלושת רבעי כוס סוכר
שלושת רבעי כוס סוכר חום
כפית וניל
כפית מלח
2 ביצים
2 כוסות שוקולד צ'יפס
כוס אגוזים קצוצים גס

להקציף חמאה וסוכרים
להוסיף ביצים ווניל
להוסיף קמח, מלח, סודה לשתיה
להוסיף שוקולד ואגוזים

לצקת עם כף תלוליות קטנות על תבנית עם נייר אפיה

לאפות 12-14 דקות עד שמתחילות להשחים.
לקרר לפני שמורידים מהתבנית





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה