יום שלישי, 10 ביוני 2014

ביסקוטי עם פירות ואגוזים

לפעמים ההשראה מגיעה ממקום לגמרי מפתיע 
הוזמנו לאיזה מקום
ובעדה שלי, לא נעים לבוא בידיים ריקות :)
התלבטתי  מה להביא
בסוף החלטתי לקפוץ למיכל לראות מה יתאים לי..
קניתי את הכלי ה מ-ה-מ-ם (!!! ) שבצילום למטה
ומיד החלטתי שאני אופה ביסקוטי שיכנסו פנימה.
היתה התלבטות רגעית אם להשאיר את הכלי לעצמי ( קרה לא אחת )
אבל התגברתי ( במיוחד כי מיכל הבטיחה שהיא מכינה עוד בסגנון לכבוד כד וחומר ברעננה )  
אפשר יהיה לקנות עוד ! ( רק שלא יחטפו לי!! )



המתכון המקורי של מרתה סטיוארט, אבל הוא עבר אצלי לא מעט שינויים

ביסקוטי עם פירות ואגוזים

ל 2 כיכרות קטנים ( 50-60 עוגיות )

לחמם תנור ל 180

כוס וחצי קמח
כפית אבקת אפיה
רבע כפית מלח
30 גר חמאה רכה
חצי כוס סוכר
2 ביצים
כפית וניל
חצי כוס שקדים ופיסטוקים
חי כוס חמוציות וצימוקים
4-5 משמישים יבשים קצוצים

להקציף חמאה וסוכר
להוסיף ביצים ווניל
להוסיף קמח, אבקת אפיה ומלח
להוסיף לעירבוב מהיר שקדים, פיסטוקים, והפירות.

ליצור גליל עם ידיים רטובות, ולהניח על תבנית עם נייר אפיה
לאפות עד שמתחיל להזהיב, ודי יבש למגע.
לקרר
עם סכין מסור חדה לחתוך פרוסות דקות
להשכיב את הפרוסות על תבנית האפיה
להחזיר לתנור לייבוש של 15-20 דקות ( אם יש צורך, להפוך את העוגיות באמצע הייבוש. )















2 תגובות:

  1. תודה אפרת :)
    אני רק יכולה לנחש.. כי לא יכולה לטעום...
    אבל התגובות היו טובות, אז אני מאמינה שזה אכן טעים.

    השבמחק