יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

עוגיות שוקולד צ'יפס עם שיבולת שועל ( או בלי )

איל יצא שבוע שעבר לטיול של יומיים בדרום עם הכיתה שלו, ועוד שתי כיתות ( ז' וט' ) -טיול גיבוש לכיתות המחוננים.
שנה שעברה גם היה טיול ( לצפון ) מיד בתחילת השנה.
שנה שעברה שלחתי איתו לטיול קופסא עם בראוניז לכבד את כולם בערב.
הקופסא, והבראוניז, חזרו שלמים!
אני יודעת שאוהבים את הבראוניז שלי... אז זה לא קטע שלא מצא חן...
הילד פשוט לא מצא את הזמן מתי לכבד...ועל כן חזר איתן הביתה.
השנה החלטתי לשתף את המורה ולודא שאכן מה שישלח- יאכל!
שלחתי מייל למורה, וביקשתי שתגיד לו מתי להוציא את העוגיות :)

וכך היה...
והפעם הילד חזר בלי עוגיות, ובלי קופסא !

את המתכון מצאתי באחד מהבלוגים הרבים שאני עוקבת אחריהם sprouted kitchen
את הנגלה ( הכפולה ) לטיול, הכנתי מהר מהר בצהריים , עם קצת פחות מדי תשומת לב, ובלי משקפיים עלי..
ולא הבנתי למה לא ממש נאפים לי.
רק אח"כ הבנתי ששכחתי לשים שיבולת שועל.
העוגיות יצאו טעמות ביותר, קיבלו מחמאות לרוב, למרות הטעות.
אבל היה ברור שאני חייבת לנסות להכין אותן בלי הטעות.
גם אילו בלי הטעות ועם השיבולת שועל, קיבלו  הרבה מחמאות.

והמסקנות:
א- כתב ברור ( לא תמיד ברור אצלי...)
ב- קריאה יסודית של המתכון ותשומת לב בזמן האפיה למתכון
ג- משקפיי ראייה...( יש , רק לא בדיוק באותו רגע עלי )

עוגיות שוקולד צ'יפס עם שיבולת שועל

לחמם תנור ל 180

180 גר חמאה
כוס וחצי סוכר חום
כפית וניל
ביצה
כוס ורבע קמח
שלושת רבעי כפית אבקת אפיה
חצי כפית סודה לשתיה
קורט מלח
כוס ורבע שיבולת שועל
כוס אגוזי פקאן קלויים, קצוצים
225 גר שוקולד מריר קצוץ

להקציף יחד חמאה רכה וסוכר
להוסיף וניל וביצה
להוסיף קמח, סודה, אבקת אפיה, מלח, שיבולת שועל
להוסיף פקאנים ושוקולד קצוץ

לצקת עם כף גלידה או עם כף תלולית על בתנית עם נייר אפיה או סילפאט.
לאפות 12-15 דקות עד משחימות קל. לקרר.

בערך 50 עוגיות.

והרבה תמונות כי אני מישמת מה שלמדתי בסדנת צילום :)



                                                 העוגיות כמו שצריכות להיות- עם שיבולת שועל








                                                      ואילו ששכחתי לשים בהם שיבולת שועל :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה