יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

שנה טובה

יש אנשים שלכבוד השנה החדשה מסכמים את מה שהיה בשנה החולפת.
יש אנשים שלכבוד השנה החדשה עושים לעצמם רשימת מטרות, ככה שיהיה משהו לשאוף אליו.

אני לא מהמסכמים ( את זה עשיתי מספיק בשנות לימודי... לא שזה עזר לי הרבה )

ובאשר לרשימת מטרות...תמיד יש את אותם דברים בראש, וזה שתמיד יש אותם בראש, זה לא סימן הכי טוב, כי אם הם עדיין שם בראש, סימן שלא ממש נעשו. אז למה לייסר את עצמינו שוב ושוב ?!
כן אני יודעת... לאכול בריא, להתעמל, לא לקלל, להיות יותר סובלנית, חייכנית.
איך זה היה-רחוק יותר, גבוה יותר ומהר יותר ?
רחוק יותר אין לי בעיה... מוכנה לנסוע רחוק...
גבוה יותר- מזמן הפסקתי לגבוה..או לקפוץ... אני רק יכולה להכין עוגות יותר גבוהות :).
מהר יותר- לא מומלץ...גם ככה אני מהזריזים.

ובכל זאת רשימה קטנה של איחולים:
שתהיה שנה טובה
שנה של בריאות
שנה של הצלחות במה שנרצה
שנה של חידושים והתחדשויות
שנה של שמחה
ובקיצור- שנה מוצלחת!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה