יום שני, 8 ביוני 2015

סלט המון דברים בריאים ( ברוקולי, כרובית, קייל ועוד )

אתמול הילד של השכנים ביקש שאתן לו עוגיה
האמת, מזמן לא ביקש.
פתאום שמתי לב שמפלס העוגיות ירד בצורה משמעותית.
זה מה שקורה שאין דורש. ( כן כן... אני שומעת את כל אילו שצועקים לי " אין בעיה, תכיני לי"... )
ברור שלא יתפסו אותי בלי 2-3 סוגי עוגיות במקפיא ( לפחות )
אבל עושה רושם שהקיץ הזה הולך להיות קיץ של בריאות בלבד :)
והנה בריאות:

סלט של המון דברים בריאים


את המתכון לסלט קיבלתי מחברה שהביאה למפגש ביום העצמאות.
סלט מרענן, ובריא !

כרוב סגול קטן קצוץ
שני ראשי ברוקולי קטנים טריים קצוצים קטן קטן
כרובית קטנה קצוצה קטן קטן
6-8 עלי קייל קצוצים דק
גזר גדול מגורר
חופן פטרוזיליה קצוצה

לרוטב
שמן ( בערך רבע כוס )
מיץ לימון ( בערך רבע כוס )
ריבה ( 2-3 כפות לא מלאות ) אני שמתי קצת ריבת תות וקצת ריבת מישמיש
קצת מלח, פלפל


רבע כוס גרעיני חמנייה
רבע כוס פקאנים קצוצים 
רבע כוס חמוציות

לערבב הכל יחד, לטעום, אם יש צורך להוסיף מיץ לימון, או ריבה, או מלח.. ע"פ הטעם.
הסלט משתבח אחרי שהייה של שעה+ עם הרוטב.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה