יום שלישי, 3 במאי 2011

קישואים עם שמנת

הגיע הזמן הזה של השנה... סטס למכונית.
יש לי רתיעה מהולה בקצת פחד מהמבחן הזה ( אני בכלל לא אוהבת שום מבחן )
ולמרות שיש לי מכונית יחסית חדשה ( בת 3 ) והכל בסדר איתה, אני עדיין ניגשת לענין בקצת לחץ.
זה לא סתם הלחץ הזה...לפני הרבה שנים כשהייתי סטודנטית, בשנה הרביעית רכשתי מכונית קטנה ( אוטוביאנקי ) וזו היתה הפעם הראשונה שלקחתי מכונית לטסט. הכל עבר בשלום, מלבד פרט קטן... בסיום הטסט לא ממש אמרו לי ללכת להחתים את הניירת. וכך יצא, שבעצם נסעתי בלי "אישור" על הטסט, כאילו לא עשיתי טסט.
אחרי כמה חודשים עצר אותי שוטר( פעם ראשונה ואחרונה אגב..) על פסים דהויים ( פעם חייבו בפסים אדומים מאחור ) כשבדק את הניירת, אמר שאני נוסעת בלי טסט. מסתבר שדו"ח לא הספיק, אלא משפט.
 אחרי כמה חודשים מצאתי את עצמי בבית המשפט לתעבורה יחד עם לא מעט נהגי משאיות ומוניות.
ההמתנה היתה ארוכה, ומפני שהייתי 'קצת' חריגה בנוף, התחילו לשאול אותי למה אני שם. כולם ( המנוסים ) אמרו פה אחד שיתנו לי אזהרה, מקסימום קנס קטנטן.... ( בחורה צעירה, בלי עברות... )
כשהגיע תורי לעמוד מול השופטת, היא אמרה לי שאי ידיעה לא פותרת מהחוק, ולא מענין אותה שאני סטודנטית ללא אמצעיים כספיים רבים, ותקעה לי קנס מכובד ביותר!! ( למרבה פליאתם של כל המנוסים מסביב שכמעט וצעקו בוז על השופטת )
בקיצור- כל הענין היה מרגיז מאד, זכרון רע!

הפאדיחה היומית היתה כשהתבקשתי לפתוח מכסה מנוע... שנה שעברה לא ידעתי איפה פותחים, ואמרתי לעצמי שכשאהיה במוסך לבקש שיראו לי הכין נמצא הוו... ושכחתי כמובן. ושוב, כשביקשו שאפתח , לא ידעתי איפה זה... יאללה, בסדר, שיהנו לצחוק על הגב' שאין לה מושג .
 " מי נוהג באוטו גיברת ?" מה הקשר ? לנהוג אני יודעת דוקא מצוין!! וגם איפה הוו של מכסה הדלק.
מי צריך יותר מזה ??


קישואים עם קצת שמנת

5-6 קישואים קטנים חתוכים לקוביות או חצי עיגול דק.
בצל קטן קצוץ
כף או שתיים שמן
כף-כף וחצי שמנת חמוצה
מלח ,פלפל

לטגן בצל בשמן עד שמזהיב.
להוסיף קישואים, להמשיך לבשל תוך כדי עירבוב מדי פעם 7-9 דקות, עד שטיפה מתרככים.
לתבל, להסיר מהאש, לקרר טיפה ולהוסיף שמנת חמוצה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה