יום שישי, 6 במאי 2011

בולונז

יש המון מתכונים להכנת בולונז.
כרגיל, הדרך שלי קלה, ויחסית מהירה :)

אמנם אני לא אוכלת אותו, אבל אמרו לי לא מעט פעמים שהוא שווה.
ה"סוד" לדעתי החשוב- איכות הבשר.
אני מבקשת מהקצב בשר טחון ( בקר ) להמבורגרים\לזניה\בולונז. בד"כ הם מכינים את הרוב מנתח פאלדה. ( לא מבינה בזה, אמר החבר'ה טוענים שזה טעים )

בולונז

חצי קילו בשר בקר טחון
בצל גדול קצוץ*
2-3 שיני שום קצוצות
שמן זית
רבע כוס יין לבן
מלח, פלפל, עלה דפנה
רבע כוס רסק עגבניות
1-2 עגבניות קלופות קצוצות

לטגן בצל ב2-3 כפות שמן זית עד שמתחיל להזהיב
להוסיף שיני שום - 2-3 דקות
להוסיף בשר ולערבב טוב כמה דקות
להוסיף יין, רסק עגבניות, עגבניות ותבלינים.
לכסות סיר ולבשל על אש הכי קטנה שיש 20-30 דקות. לבדוק שלא חסרים נוזלים, אם חסר להוסיף קצת מים.


* את הבצל והעגבניות הטריות אני קוצצת קטן קטן קטן, שחס וחלילה אותם ילדים שלא אוהבים "חתיכות" באוכל, ימשיכו לאכול בלי חפירות ארכיאולוגיות.

לאכול עם פסטה כמובן.
בולונז אגב זה אחד הדברים שנקפאים מצוין!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה