יום רביעי, 4 במאי 2011

מיני ארטישוק

באחד מהבלוגים שאני עוקבת אחריהם, הכותבת העלתה הבוקר רשומה תחת הכותרת
location location location
מתחת לכותרת יש תמונה של האחוזה של בן-לאדן, והיא כותבת שנאמר שהאחוזה שווה מליון דולר.
אחרי זה היא כותבת שהיא יותר בחיים לא מתלוננת על מחירי נדל"ן בעיר שלה ( סיאטל )
באמת קצת תמוה המליון דולר הזה לא ?!

מצאתי בסופרמרקט ארטישוקים קטנטנים. אילו טרם פיתחו את השערות הקוציות בפנים, אז אפשר לאכול אותם שלמים.
מה שחשוב לבדוק שיהיו קשים, מוצקים עם סוף התפרחת סגורה.
( שלי היו כמעט הנ"ל.... קצת מבאס )
מורידים להם את הקצה העליון, וכמה עלים חיצוניים, ומבשלים כמו ארטישוק רגיל.
אני בשלתי כמה דקות במים רותחים ( 3-4 ) סיננתי טוב ואחרי שהתייבשו הקפצתי בקצת שמן זית ( לחכות שיתיבשו טוב אחרת השמן יקפוץ מ-א-ד ! )
לתבל עם מלח, ולאכול איך שאוהבים, עם ויניגרט, או כל רוטב אהוב ( אני אוהבת את הארטישוק שלי עם רוטב מקצת יוגורט, טיפה מיונז, הרבה לימון ומלח )



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה