יום שישי, 26 באוגוסט 2011

פשטידת קישואים

אתמול דיברתי עם תמר, האחיינית שלי שלומדת בהארווארד.
היא סיפרה לי משהו שהצחיק אותי מאד.
במעון של הקטן המקסים שלהם, מקבלים דיווח בסופו של יום על הכל.
תמר שלחה לארוחת צהריים פשטידת קישואים ( אם אני זוכרת נכון ) והם לא ממש כנראה הבינו מה זה, אז אמרו שהילד אכל את ה stuffing ( יעני- מילוי ) מאד יפה !

כנראה הם לא ממש יודעים שם באמריקה, מה זה פשטידה.

לפני שבוע הכנתי משהו מקישואים שיצא מר ביותר.
היום הקפדתי לקנות קישואים ( בעצם זוקיני ) אורגניים, קטנים ומוצקים, כמו שצריך...

פשטידה שהיא במקום לביבות לחיסכון בקלוריות.

פשטידת קישואים

לחמם תנור ל 180-200

6-7 קישואים קטנים ומוצקים
בצל גדול או 2 קטנים קצוצים דק
מלח, פלפל
4 ביצים
חצי כוס גבינת פרמז'ן מגוררת

( אפשר להוסיף חצי כוס פירורי לחם, או קמח כלשהוא שיעזור יותר למצק ולייבש, אבל במסגרת הירידה בקלוריות, ויתרתי ויצא טעים. רק במקרה הז לחמם בטוסטר\תנור ולא במיקרו )
לגרד קישואים על פומפיה ( אני אוהבת עבה )
לנסות לסחוט במסננת כמה שיותר
לשים בקערה עם כל השאר, לערבב,
להעביר לתבנית משומנת בחמאה
אני הוספתי טיפונת חמאה פה ושם למעלה

לאפות עד שהיא יציבה ושחומה למעלה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה