יום שני, 2 באפריל 2012

פסטה עם רוטב עגבניות וריקוטה

 סיפורי עגבניות ...


אני זוכרת בגיל מאד צעיר, הייתי מתארחת אצל החברה הכי טובה שלי- נעה, או שהיא היתה אוכלת אצלינו, והיינו עושות "החלפות". עגבניה תמורת מלפפון ( אני כמובן קיבלתי את העגבניות... )

כשהיינו בסין באוקטובר, כמעט ולא פגשנו תיירים זרים ( בעיקר סינים ) רק לקראת סוף הטיול בביג'ינג ובעוד מוקד תיירותי מאד מפורסם, פגשנו זרים, וגם ישראלים.
בארוחת הבוקר במלון, פתאום גילית עגבניות שרי, מיד "העמסתי " איזה 5-6 על הצלחת, ומשהוא שהיה על ידי אמר לי בעברית "רואים שאת ישראלית, איך זינקת על העגבניות "... חחח

אז לאור איזה שינוי תזונתי אני צריכה להפרד מעגבניות.
מצער ביותר...


בדיוק לפני שנודע לי הכנתי לעצמי את  הרוטב הזה....

פסטה עם רוטב עגבניות וריקוטה

ל2-3 מנות

2-3 עגבניות חתוכות קטן
שן שום קטנה קצוצה
שמן זית
מלח, פלפל
כף או 2 גדושות ריקוטה
בזיליקום

לחמם את השמן זית
להוסיף את העגבניות והשום,  לתבל ולערבב, וכשמתחילות להפריש נוזלים לכסות, להנמיך את האש, ולתת
להן עוד 7-10 דקות להתבשל ( לבדוק שלא חסרים נוזלים )
להוסיף עוד כף או 2 ריקוטה, ולהעביר לצלחת עם הפסטה
להוסיף כמה עלים קרועים של בזיליקום








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה