יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

עוף במיץ תפוזים וחומץ בלסמי

לפני איזה שבועיים שלושה הכנתי עוף שכולם התלהבו ממנו מאד.
אני בשום פנים ואופן לא מצליחה להזכר מה עשיתי. כלום!
לפעמים יש לי איזה כיוון, הפעם זה שכחון טוטאלי.. די מביך.
במיוחד כי היה להם טעים.
וכמובן שאת הרוטב המצאתי, אז אין סיכוי שאזכר מה היה שם...
חבל.
אבל אני לא מתייאשת, וממשיכה, רק שהפעם, לאור הפדיחה ההיא, מיד רשמתי הכל.
מקסימום אם לא ימצא חן בעיניהם, ימחק :)

ויצא שדווקא אהבו...
אז הנה המתכון


עוף במיץ תפוזים וחומץ בלסמי

2 כפות גדושות פריגת תפוזים
2 כפות חומץ בלסמי
4 כפות שמן זית
מלח, פלפל
2 שיני שום כתושות
8-10 שוקיים של עוף

לערבב הכל יחד, להשרות עוף כמה שעות ברוטב.
להניח בתבנית, לחמם תנור ל 180-190
לצלות עד שמשחים, שעה+






7 תגובות:

  1. הי נטע, אני רוצה להכין את העוף, אבל לא בטוחה מה המקבילה בארה״ב לפריגת תפוזים. במה את ממליצה להחליף את זה?
    תודה,
    תמר

    השבמחק
  2. הי
    בארהב יש פחיות קרטון קפואות עם רכז מיץ. גם תפוזים...
    הנה אחד לדוגמא -https://www.walmart.com/ip/Minute-Maid-Premium-Original-Orange-Juice-Frozen-Concentrate-12-fl-oz-Can/13908196

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי להירשם ולא עובד . אז כל התגובות שלי אנונימיות. הבלוג שלך נהדר והמתכונים מעולים . ( אני גיליתי אותך במקרה עכשיו אוגוסט 2023 .) ❤️

      מחק
    2. הי, האמת, אני כבר לא מתעסקת בבלוג ( לא מעלה מתכונים ) עייפתי. רק בודקת פה מדי פעם לענות לשאלות אם יש. אין לי מושג איך ניתן בימינו להרשם. מתנצלת. ותודה רבה

      מחק
  3. אם הקישור לא עובד אז : Minute Maid® Premium Original Orange Juice Frozen Concentrate

    השבמחק
  4. שוב אני אנונימית . אוסיף פרוסות תפוזים דקיקות לקראת הסוף שייצלו קצת, גם ליופי. ❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר לכתוב את השם שאדע :) ואולי אכיר ?!

      מחק