יום שני, 28 במרץ 2016

עוגת פסטה וברוקולי ( גם ללא גלוטן )

חזרתי משבוע טיול בלפלנד עם נעה.
היה מדהים !! תמונות וסיפורים בהמשך.
זו לא פעם ראשונה שאני חוזרת מטיול, אבל הפעם אני מרגישה שאני עוד לא כאן .
הראש עוד בכפור ( כנראה צריך להפשיר כמו שצריך )
למרות שהחיים חזרו לקצב המהיר הרגיל, משהו בפנים עוד שם לי ברקסים, ואני בפנים משחזרת ומתענגת על כל תמונה וזכרון.
היה ש ו ו ה ! !

שיגרה, בישולים, כי צריך לאכול.

מתכון ע"פ מתכון של סמיטן קיצ'ן

עוגת פסטה* וברוקולי

2 ראשי ברוקולי ( תפרחת בלבד ) 
חבילה ספגטי ( או כל פסטה )
כוס חלב
3 ביצים טרופות
2 כפות פלפל שחור טחון
1-2 כפיות מלח
200 גר גבינת פקורינו
200 גר גבינת צ'דר צהובה


לחמם תנור ל 180-190
לבשל את תפרחות הברוקולי במים רותחים ל4-5 דקות בלבד, לסנן 
לקרר קצת ולקצוץ ( לא דק במיוחד )
לבשל ספגטי במים, טיפה פחות מהרגיל.
לערבב ביצים, גבינות, חלב ותבלינים.
להוסיף פסטה וברוקולי.
לשפוך לתבנית משומנת בחמאה.
לאפות עד שהחלק העליון מזהיב

אני הכנתי ב 2 תבניות אינגליש ( אחת עם פסטה רגילה ואחת עם פסטה ללא גלוטן )

* אין בעיה להחליף את ה פסטה לנטולת גלוטן




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה