יום שני, 17 באוקטובר 2016

קציצות עוף

כשחוזרת מחו"ל, גם לנסיעה קצרה, לוקח לי זמן להתאושש. 
מנסה לחיות עוד קצת באוירה ובזיכרונות משם.. איפה הייתי בדיוק לפני שבוע, מה עשיתי, מה אכלתי....
אחרי היעדרות מהבית, צריך לעשות סדר, להשתלט על כביסות, ניקיונות. לחזור לשיגרה.
כבר הרבה זמן לא נסעתי ליותר משבועיים. חודש זה המון זמן!
כשנוחתים 4 ימים לפני שהילדה הגדולה מתחתנת, נוחתים מהר מאד ונכנסים לישורת האחרונה של הסידורים בקצב מסחרר :)

לפני הנסיעה השארתי מקפיא עמוס בכל טוב, לטובת החצי שחזר קודם, ואיה , שלא נסעה איתנו.
המקפיא עדיין עמוס, וזה כיף שלפחות חלק מהדברים לא הייתי צריכה להתחיל לבשל .
מרק עוף זה חלק מארוחות החג, ופה מוכנים לאכול כמה שרק אכין.


כשאני מכינה מרק עוף זה בד"כ עם גרון הודו או גרונות של עוף.
חבל לי לבשל עם חלקי עוף ש"יתכבסו" במרק ואז אף אחד לא רוצה לאכול
כשלא מוצאת, מכינה משוקיים.
נזכרתי במתכון של סבתא שלי לקציצות עוף מעוף "מכובס במרק"
2 דקות עבודה ויש משהו אכיל יותר.

קציצות עוף

6-8 שוקיים ( " מכובסים" )
חצי בצל קצוץ
שן שום קצוצה
2 ביצים
רבע כוס פירורי לחם ( או קמח מצה בפסח , או פירורים נטולי גלוטן למי שצריך )
מלח
פלפל
פטרוזיליה קצוצה
שמן לטיגון

מסירים את הבשר מהשוקיים, קוצצים קטן קטן
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה
יוצרים קציצות ומקררים קצת במקרר
מטגנים במחבת שטוחה עם קצת שמן, כמה דקות על כל צד
מוציאים על מגבת נייר לספיגת שומן
אוכלים חם או קר







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה