יום רביעי, 27 ביוני 2018

עוגת בננות שוקולד צ'יפס


ערב יום הזכרון
אזכרה בישוב בו גדלה אמא
מסורת
לפני האזכרה שמתחילה ב 9 ( שאנשים יספיקו להגיע מהטקס עם הצפירה במקומות אחרים )
יש שולחן עם קצת כיבוד ושתיה
איה ( שמקפידה על דיאטה ביומיום באופן קבוע ) מתמקדת בעוגת בננות שלדבריה מדהימה.
"תשאלי מי הכין"
אני : "תשאלי את"
" העוגה נהדרת, אני רוצה שתכיני לי בדיוק כזו, צריך לברר מי הכין"
אני : "אז תבררי"
"את"
אני : " אני לא מתחילה לשאול אנשים בערב יום הזכרון מי הכין את העוגה. את רוצה את תבררי"
" טוב, אז תחפשי מתכון לעוגת בננות עם הרבה בננות, נימוחה, ועם קצת שוקולד, ז"א לא שוקולד בננות"
אני : " בסדר"

הכנתי לה את העוגה מהספר הדי חדש שלי the vanilla bean baking book ( עם קצת שינויים)
מקוה שענה לה על הדרישות 

עוגת בננות שוקולד צ'יפס

תבנית אינגליש 20 ס"מ

113 גר חמאה רכה
1/2 כוס ( 100 גר ) סוכר לבן
1/2 כוס ( 100 גר ) סוכר חום
2 ביצים L
כפית וניל
1/2 כוס שמנת חמוצה
1+1/2 כוסות קמח ( 213 גר )
כפית סודה לשתיה
קורט מלח
3 בננות ( גדולות ) בשלות מעוכות 
חצי כוס שוקולד מריר קצוץ

לחמם תנור ל 180
לרפד תבנית עם נייר אפיה או לשמן טוב

להקציף יחד חמאה ושני סוגי סוכר
להוסיף ביצים אחת אחרי השניה, ווניל
להוסיף שמנת חמוצה ויבשים תוך ערבוב איטי, ולערבב רק עד שמתאחד
להוסיף בננות ולערבב רק עד שהן נבלעות בתערובת
להוסיף את השוקולד ולערבב שניים/שלושה סיבובים של המיקסר וזהו
לשפוך לתבנית

לאפות עד שמזהיב וקיסם יוצא יבש.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה