יום ראשון, 3 ביולי 2011

עוגיות שוקולד עם שוקולד צ'יפס וחמוציות (נ"ג )

כל בוקר כשאני צועדת, עוברת מעל הראש שלי להקה עצומה של תוכים קטנים ירוקים.
הם עוברים בדיוק מעל אותה נקודה בדיוק יום יום, ובדיוק באותה שעה!
מדהים!
 אם אני יוצאת כמה דקות קודם, אני רואה אתם כבר במקום אחר, ואותו דבר אם אני מאחרת קצת....
יש להם מסלול קבוע .
תמיד יש כמה שמשתרכים מאחור...

ואם כבר ציפורים- כמה רעש שהיצורים האילו עושים!!!
אני מתעוררת בבוקר יחד איתם, כי בינהם לבין החתולים המיללים, אין סיכוי שאני אמשיך לישון.....

עוגיות מאד קלות להכנה, דומות לכמה אחרת נ"ג שכבר הבאתי, אבל הפעם יש גם קקאו בבלילה, ככה שהן עוד יותר שוקוליות.
המתכון מהספר של אלנה אמסטרדם-the gluten free almond flour cookbook

בתחילת הדרך השתמשתי המון בקמח שקדים- בגלל הטעם. עד שמצאתי קמחים טובים אחרים.
שקדים\אגוזים בעוגות זה יחסית טעמים שמוכרים וטובים.

עוגיות שוקולד עם שוקולד צ'יפס וחמוציות

לחמם תנור ל 160-170

2 וחצי כוסות קמח שקדים
חצי כפית מלח
חצי כפית סודה לשתיה
רבע כוס קקאו
חצי כוס שמן ( היא ממליצה על שמן זרעי ענבים וזה מה שאני שמה, אפשר גם אחר)
שלושת רבעי כוס סירופ אגבה ( אני מניחה שאפשר דבש או סוכר במקום )
כפית וניל
כוס שוקולד צ'יפס ( היא כותבת 70%, אני שמה גם 56% וזה בסדר )
כוס חמוציות ( היא כותבת דובדבנים מיובשים.. קצת יותר קשה להשיג לכן אני שמה חמוציות , אפשר לוותר )

לערבב הכל יחד  למלבד שוקולד צ'יפס וחמוציות- אותם להוסיף בסוף ( אני לא מפעילה מיקסר, פשוט לערבב עם מזלג בקערה

לצקת תלוליות על תבנית עם נייר אפיה ( משום מה על סילפאט העוגיות האילו נשרפות מהר יותר )

לאפות 15-18 דקות עד שהן מתייצבות. הן מתקשות תוך כדי קירור.

מחצי כמות -25-28 עוגיות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה