יום שני, 15 באוגוסט 2011

אורז ואטריות

כמו כל מיני , גם את זה לא הכנתי המון זמן.
והפעם זה לא כי אני לא יכולה לאכול את זה בגלל הגלוטן, אלא כי פשוט יותר נוח להכין אורז שגם אני יכולה לאכול.
לפני כמה שבועות נעה הזכירה לי שלא הכנתי את זה המון זמן, אז החלטתי להפתיע אותה ולהכין בכל זאת....

אני מניחה שאפשר להכין עם אטריות אורז דקות ששוברים קטן קטן ( ולschar אפילו יש אטריות מרק אמיתיות ) ויש גם את האטריות ביצים הדקות ללא גלוטן. אבל אני מודה שלא ניסיתי, כי זה לא כל כך חסר לי.

אורז ואטריות

רבע כוס שמן
כוס אורז
כוס אטריות דקיקות
מלח
פלפל
מים רותחים לכיסוי

לחמם שמן בסיר גדול וכבד, להוסיף אטריות ואורז ולערבב עד שהאטריות מתחילות להשחים ממש טיפה.
להוסיף מלח, פלפל, מים עד שיכסו ( כמו באורז רגיל 2 כוסות מים על כוס אורז... פלוס מינוס )
לכסות סיר, להנמיך את הלהבה.
לבשל 15-18 דקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה