יום חמישי, 20 בפברואר 2014

עוגיות חמאת בוטנים עם גנאש


התאספו לי המון מתכונים שרציתי לנסות
 היה לי ברור שהמתכון הבא ימצא חן מאד בעיני חובבת השוקולד+ חמאת בוטנים
ומכיוון שאני תמיד מנסה לחדש כשאני נוסעת ליום ביקור בבסיס, הכנתי.
לצערי, אני לא זוכרת מאיפה לקחתי את המתכון. ( לא קורה לי הרבה)

עוגיות חמאת בוטנים עם גנאש

ממרח:
170 גר בוטנים קלופים קלויים ( לא קלפתי )
35 גר סוכר חום
רבע כפית מלח
20 גר שמן קנולה

לטחון הכל יחד במעבד מזון למחית חלקה.

לעוגיה

120 גר מהממרח הנ"ל ( ישאר קצת, אז ניתן לשמור, או לאכול על לחם.. יאמ עם נוטלה או ריבה )
ביצה
90 גר סוכר
90 גר קמח
רבע כפית אבקת אפיה
4 כפות שמנת מתוקה ( 40 גר )

לערבב את הכל במעבד מזון

לחמם תנור ל 180

למלא שני שליש בצק בתבנית שקעים ( אני השתמשתי בתבנית מיני מאפינס שיהיו קטנטנים )
לאפות עד שמזהיבים , באזור ה 15-20 דקות, מאד תלוי בגודל שלהם )
לקרר

גנאש: ( להכין מראש ולקרר קצת )
90 גר שמנת מתוקה
100 גר שוקולד מריר
לחמם שמנת, להסיר מהאש כשמתחילה לרתוח, להוסיף שוקולד ולערבב עד שנמס. לקרר.

סיום העוגיה- להוסיף לכל עוגיה גנאש מעל. לקרר במקרר\מקפיא שיתייצב. ( תלוי בסמיכות של הגנאש , שכמובן תלוי באחוזי הקקאו שבשוקולד. ) אם סמיך- מספיק מקרר, אם לא מאד, עדיף מקפיא.
לשמור בקירור או הקפאה.

בסביבות 20 מיני מאפינס.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה