יום חמישי, 27 בפברואר 2014

מרק ירקות ותרד


בהכנת מרקי ירקות אני מאלתרת הרבה. לא תמיד עוקבת בדיוק אחרי מתכון כלשהוא,
זה גם תלוי באיזה ירקות יש בדיוק בבית\בסופר...
לפעמים זה מצליח במיוחד, ואח"כ אני מתחרטת שלא רשמתי מה עשיתי.
על המרק הזה היו הערות חיוביות במיוחד.
אז החלטתי מהר לשמור.. שאדע לחזור עליו בדיוק.


מרק ירקות ותרד
2 תפוחי אדמה
בצל גדול
2 קישואים
2 גזרים
חתיכת דלעת
2 גבעולי סלרי
שקית עלי תרד טריים
חופן שעועית לבנה קפואה  ( או טרייה מבושלת)
2 כפות רסק עגבניות
מלח
פלפל
פפריקה

לחתוך ירקות לקוביות
לקצוץ גס את עלי התרד
לטגן בקצת שמו זית את הבצק, להוסיף את שאר הירקות, ואת התרד בסוף.
להוסיף מים עד כדי כיסוי, לתבל. להוסיף שעועית לבנה.
לכסות סיר, להביא לרתיחה, להנמיך אש, ולבשל בערך 20-30 דקות עד שהירקות רכים.
לתקן תיבול אם יש צורך.

בענין הקפאה- אני מקפיאה גם מרקים. במיוחד עכשיו שאני מורידה " מעשר" מכל מרק גדול שאני מכינה, ומיד מכניסה למקפיא. שהסטודנטית מגיעה לסופ"ש פעם בשבועיים, היא חוזרת לביתה גם עם מרק. חוסך לה עבודה ( וכסף :) )






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה