יום רביעי, 15 באפריל 2015

ירקות קלויים בתנור

בזמן האחרון הסקרלוזה שלי עובדת שעות נוספות
פתקים מלווים אותי לכל מקום ( טוב שאני זוכרת לקחת אותם איתי )
כשסבא שלי היה בן 90 בערך הוא אמר לאמא שלי שהוא מתחיל לשכוח.
אמא שלי הציעה לו לכתוב על פתק
הוא די נבהל שהוא צריך "לרדת" לרמה של לרשום על פתק ולא להסתמך על הראש....
אמרתי לו שאני כותבת כבר שנים פתקים ( אני חושבת שהייתי באזור גיל 24-5... )

אז הנה 'מתכון' שאני רושמת, בעיקר לעצמי, שלא אשכח איך הכנתי ...


ירקות קלויים בתנור

שלל ירקות שאוהבים ( אפשר חלק, אפשר הכל ): 
להשתדל לחתוך פחות או יותר לאותו גודל
כרובית 
קישואים
חציל
פלפל אדום
בצל
עגבניות שרי
שעועית ירוקה טרייה
גזר
דלעת
בטטה
כמה שיני שום
שמן זית
מלח
פלפל שחור

לחמם תנור ל 180

לחתוך ירקות לגודל אחיד,
לכתוש שום
לשים הכל בקערה גדולה שתכיל הכל, לזרזף על הכל שמן זית, לתבל במלח ופלפל
לערבב קצת עד שכל הירקות מצופים
להעביר לתבנית גדולה ושטוחה
להכניס לתנור לבערך 30-40 דקות, אם יש צורך לתת פעם פעמיים עירבוב קל










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה