יום רביעי, 6 באפריל 2016

עוגת תפוז ויוגורט ( שיפוץ מטבח 3 )

המטבח כבר בעשייה, כיור יש, קרמיקה יש, שיש נבחר, התנור כבר מחכה בבית.
הנסיעה לחו"ל קצת הוציאה אותי מהמסלול, אבל אחרי יום יומיים של התאפסות, חזרתי לרשימות.
אחרי התלבטות ארוכה לגבי דלפק אכילה, האם ישאר בגובה שולחן כמו היום, או יעלה לגובה שיש, החלטתי לגוון, ושהוא יהיה בגובה השיש. יתן מראה יותר אחיד במטבח.


ידיות- עוד משהו שיש לתת עליו את הדעת.
לא יודעת איל הרוב חושב, מעבר למציאת ידית שמוצאת חן בעיני, אני לוקחת בחשבון את הדברים הבאים בבחירת ידית:
חשוב  ( לי ) שתהיה יחידה אחת כמו ח, לא, עם איזה שהוא חלק "פנוי" עליו יכול להיתפס שרוול, מכנס או כל דבר אחר. 
חשוב ( לי ) מאד שיהיה מספיק מרחק בין מקום האחיזה לארון. אם זה קרוב מדי , גם קשה לנקות וגם מתלכלך יותר מהר כי היד נוגעת בארון.
וכמובן- שיהיה יפה.
מזל שיש אינטרנט, וקטלוגים ברשת, ככה שאפשר לצמצם את החיפושים  למקום אחד או שניים, ולסגור את הנושא.

תאורה- היום יש במטבח אור מרכזי עליון, וחסרה לי תאורה מעל השיש, במיוחד בערב, כי הגוף עושה צל על משטח העבודה.
שתי מנורות יפתרו את הבעיה.

אם הכל ילך כמו שצריך, לפני פסח יהיה פה מטבח חדש ויפה :)

בינתיים ממשיכים לאפות ( אפילו שדלת התנור הישן כבר בקושי מצליחה להסגר. ) שיחזיק מעמד עוד שבועיים !


עוגת תפוזים ע"פ מתכון של סמיטן קיצ'ן לעוגת אשכוליות, עם קצת שינויים שלי.

עוגת תפוזים ויוגורט

כוס וחצי קמח ( 190 גר )
2 כפיות אבקת אפיה
חצי כפית מלח
כוס יוגורט ( 230 גר )
כוס ( 200 גר ׂ) סוכר
3 ביצים
גרד מתפוז גדול
חצי כוס ( 120 מל ) שמן
1/3 כוס ( 80 מל ) מיץ תפוזים

לחמם תנור ל 180
לרפד תבנית  אינגליש עם נייר אפיה

לערבב יחד יוגורט, סוכר, גרד תפוז, וביצים לתערובת חלקה.
להוסיף את החומרים היבשים.
להוסיף מיץ ושמן.

לערבב עד שהעיסה חלקה ללא גושים אבל לא מעבר לצורך
לשפוך לתבנית.
לאפות עד שקיסם יוצא נקי












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה