יום שישי, 15 בספטמבר 2017

ארה"ב 2017-גראנד טיטון וילוסטון

אחרי הליקוי המשכנו לכיוון גראנד טיטון וילוסטון.

אני היחידה ( מהמשפחה ) שהיתה שם, לפני ה מ ו ן שנים, עם ההורים ובת דודה שלי. 
עשינו טיול ממקסיקו סיטי, עם קראוון, דרך כל הפארקים באריזונה ויוטה, עד לילוסטון ,וחזרה.

לא צריך לכתוב יותר מדי על שני המקומות האילו, אלא לתת לתמונות לדבר בעד עצמן.
נופים יפהפיים, תופעות טבע מדהימות, מזג אויר נעים. חברה טובה.
בילוסטון נפגשנו עם תמרי, האחיינית שלי, ומשפחתה. היה כיף לבלות ביחד .

אחת האטקרציות ה-מוכרות של פארק ילוסטון הוא הגייזר old faithful
הגייזר מתפרץ כל שעה ומשהו פחות או יותר לגבהים שקשה לתאר.
זכרתי את החוויה מאז שהייתי בת 15 בערך, ומן הסתם ציפיתי לראות שוב. 
כמובן שלא הפסקתי לדבר על זה ולספר לחבר'ה, שמשום מה היו קצת סקפטים לגבי התיאורים שלי.
התחזית להתפרצות היתה בין רבע לחצי שעה הקרובה, התמקמנו, וחיכינו עם עוד לא מעט אנשים.
חיכינו, חיכינו... החבר'ה קצת איבדו סבלנות... אולי נלך, אולי זה לא יתפרץ, אולי  ככה זה (התפרצויות קטנות )
אמרתי להם שאני הולכת שירותים, ואם זה לא יתפרץ עד שאחזור, נזוז משם.
ברור לכולם שבזמן שהלכתי לשירותים היתה התפרצות אדירה נכון ?! וברור שפיספסתי נכון ?!
וגם אחרי יומיים שהגענו שוב לאותו מקום, עשינו סיבוב רגלי באזור לראות עוד כל מיני דברים- פיספנו שוב.

לי מגיע לנסוע לשם שוב !!








אפשר לראות אנשים מטפסים ( בי"ס לטיפוס )















ביזונים



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה