יום שלישי, 26 באפריל 2011

סלט עם לבבות דקל

שמירת מתכונים ...
יש לי מחברת עבה, לא הכי מסודרת בעולם ( לא מתאים לי )
אני אוספת מתכונים על דפים, שומרת במחברת, אחרי שמנסה את המתכון, אם היה מוצלח, מעתיקה למחברת.
הבעיה שעוד מעט נגמרים לי הדפים במחברת.
האפשרויות הן: לקנות עוד מחברת ( לא ממש נוח שתי מחברות )
להעתיק הכל למחברת יותר גדולה ( למי יש כוח )
לחכות שיקנו לי לאפטופ, ואז פשוט להעביר את כל המתכונים לשם.... ( רמז גדול )


המתכון הזה מאמא שלי.
אני משנה קצת את כמויות הירקות לפי הצורך, לא שמה זייתים כי מלבדי אף אחד לא אוהב כאן זיתים (  מלבד אולי על פיצה )

סלט עם לבבות דקל

4 עגבניות
חסה
פלפל אדום
2 בצלים ( רצוי סגולים )
קופסא של לבבות דקל
15 זיתים
אבוקדו

רוטב:
מיץ משני לימונים
חצי כוס שמן
2 כפות חומץ
שליש כוס יין לבן
כף וחצי סוכר
חצי כפית מלח
חצי כפית פלפל לבן





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה