יום ראשון, 1 במאי 2011

עוגת מצות

נשארו לנו שתי חבילות של מצות , כי משהו היה קצת היסטרי ( לא אני ) ודאג שאקנה יותר מצות מבכל שנה.
הכנתי כמה פעמים 'מצה-בריי' ( כולל אתמול. )
והכנתי עוגת מצות ( בתקוה לדלל את ערמת המצות שעוד יש )
כמובן שלא טעמתי בגלל הגלוטן, אבל אני זוכרת שאהבתי בתור ילדה, וגם אחרי פסח אמא היתה מכינה לפעמים מדפי וואפל קנויים בסופר את אותו מתכון. זה קצת כמו ממתק ואפל טוב.

עוגת שכבות של מצות

75 גר חמאה
כף קקאו
150 גר שוקולד מריר
4 כפות חלב
50 גר חלבה מפוררת

6-7 מצות + קצת חלב

לחמם יחד את כל החומרים עד שהכל נמס

בצלחת גדולה שתכיל את המצה, מרטיבים קצת כל מצה לפני שמניחים על מגש, שופכים קצת מהרוטב, ועליה עוד מצה רטובה, וכן הלאה )
שומרים בקירור



3 תגובות:

  1. מתה מתה מתה על עוגת שוקולד הזו לפסח. זה שהיא במקרר פשוט עושה את כל ההבדל. אפשר גם להוסיף קוקוס למעלה רק שאני לא יודעת אם זה כשר לפסח.

    השבמחק
  2. תמונה נהדרת. ברשותך השתמשתי בתמונה בבלוג שלי ושמתי לינק לפוסט הזה.

    אם לא, אנא עדכני אותי ואני אסיר מייד

    השבמחק
  3. אין בעיה. תודה על הקישור. ודוקא זו תמונה פחות מוצלחת לטעמי :)

    השבמחק