יום רביעי, 18 במאי 2011

שעועית רחבה

יש כאלו שקוראים לה שעועית הולנדית...
אין לי מושג מה השם הרשמי שלה
אבל היא טעימה וגיוון משעועית ירוקה רגילה.

את המתכון הזה אני מכינה לפי הסבר של ציפי, אמא של נעה חברת ילדות ( זו מעוגת הגבינה )
היא היתה חותכת את השעועית לרוחב דק דק... לי אין כזו סבלנות ואני חותכת פסים באורך 1-2 ס"מ..


שעועית ירוקה רחבה

בצל קצוץ
צרור שעועית רחבה חתוכה לאורך של 1-2 ס"מ
מלח
פלפל
כפית אבקת מרק ( אחד המתכונים היחידים בהם אני משתמשת באבקת מרק... וגם, לא תמיד שמה.. איך שמתחשק לי )
טיפת כורכום
שמן

לטגן בצל במעט שמן , עד מתחיל להזהיב
להוסיף את השעועית, תבלינים, לערבב כמה דקות, להוסיף ממש טיפה של מים, שלא ידבק. לכסות ולהנמיך אש.
לבשל 10-15 דקות עד שמתחילה להתרכך ( אבל לא יותר מדי)
לודא מדי פעם שיש מספיק נוזלים שלא ישרף, ואם יש יותר מדי נוזלים , להסיר את המכסה שיתאדו.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה